Ξεκινά η εργολαβία για το κομμάτι με τα σαμαράκια μπροστά από το 304 ΠΕΒ

Εγκαταστάθηκε ο εργολάβος και ξεκινά της εργασίας αποκατάστασης του δρόμου Βόλου Βελεστίνου μπ...


Εγκαταστάθηκε ο εργολάβος και ξεκινά της εργασίας αποκατάστασης του δρόμου Βόλου Βελεστίνου μπροστά από το 304 ΠΕΒ, προϋπολογισμού  9.200.000 €. Από σήμερα με απόφαση του αστυνομικού διευθυντή Γ. Τόλια ισχύουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κομμάτι αυτό για τη διευκόλυνση των εργασιών, ρυθμίσεις που θα ισχύσουν έως τις 12 Ιουνίου 2016.
Ειδικότερα διακόπτεται προσωρινά η κυκλοφορία στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Βόλο, του τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος, για μήκος τριών χιλιομέτρων. Η κίνηση των οχημάτων θα εκτρέπεται από το ρεύμα κυκλοφορίας προς Βόλο, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Α/Κ Βελεστίνου, όπου με κατάλληλη σήμανση για τον διαχωρισμό των κινήσεων, η κίνηση των οχημάτων θα διεξάγεται σε μια λωρία κυκλοφορίας προς Βόλο και σε μια λωρίδα κυκλοφορίας προς ανισόπεδο κόμβο Βελεστίνου.
Το έργο, που εντάσσεται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και αφορά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας του τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος με την ανακατασκευή του τμήματος από τη Χ.Θ. 0+489 (στο ύψος των στρατιωτικών εγκαταστάσεων ΠΕΒ) έως τη Χ.Θ. 3+489 (στο ύψος των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της Θεσσαλικής Χαλυβουργίας), μήκους 3 χιλιομέτρων.
Στις εργασίες που θα γίνουν συμπεριλαμβάνονται η καθαίρεση του προβληματικού επιχώματος της αρτηρίας, για την εξάλειψη των φθορών (υψώματα, κυματώσεις) που εμφανίζονται στο οδόστρωμα, η σήμανση – ασφάλιση της οδού με την τοποθέτηση νέου τύπου Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων (Στηθαίων Ασφαλείας) κα η αντικατάσταση των υφιστάμενων Φωτιστικών Σωμάτων με Φωτιστικά Σώματα τύπου Φωτεινών Διόδων Φωτοεκπομπής (LED).
Το προς ανακατασκευή οδικό τμήμα, μετά τη βελτίωσή του, θα έχει τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά με αυτά της υφισταμένης οδού και συγκεκριμένα τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση) πλάτους 3,75 μ. η κάθε μία και Λωρίδες Εκτάκτου Ανάγκης (ΛΕΑ) πλάτους 2,5 μ., οι οποίες διαχωρίζονται με κεντρική νησίδα. Με την ολοκλήρωση του έργου βελτιώνεται σημαντικά η οδική ασφάλεια και αναβαθμίζεται το υπόψη οδικό τμήμα λόγω της εξάλειψης των υφιστάμενων φθορών του οδοστρώματος, της βελτίωσης του οδοφωτισμού και της ασφάλισης και αυξάνεται το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας από 60km/h σε 90 km/h.

Related

Sticky 4203758633611580830

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

Follow Us

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

EDITORIAL

EDITORIAL

FACEBOOK

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΡΟΗ

ΣΧΟΛΙΑ

.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

item