Η Δική μας προσέγγιση…για τα αποτελέσματα της τουριστικής περιόδου 2016

Γράφει ο  Λεβέντης  Κωνσταντίνος  Αντιπρόεδρος  Πανελλήνιας Ομοσπονδίας  Ξενοδόχων   Πριν ...


Γράφει ο Λεβέντης Κωνσταντίνος  Αντιπρόεδρος  Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων

  Πριν λίγες μέρες η τουριστική οικογένεια γιόρτασε την  Παγκόσμια ημέρα τουρισμού.
Ο φετινός εορτασμός παρά την αύξηση των αφίξεων τουριστών στην χώρα μας, η Ελλάδα φαίνεται να  χάνει το στοίχημα των εσόδων όπως μέχρι σήμερα καταγράφουν τα στοιχεία του πρώτου 7μηνου.
Σ ένα περιβάλλον που η υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων μας , πλήττει την απασχόληση, κτυπάει την επιχειρηματικότητα με στέρηση της ρευστότητας , με τις τράπεζες ουσιαστικά να μην  λειτουργούν, με αποτέλεσμα να μπλοκάρονται οι απλές, καθημερινές οικονομικές διαδικασίες, το όλο κλίμα  μειώνει σοβαρά τα κρατικά έσοδα, δημιουργώντας και εξασφαλίζοντας ένα ντόμινο αρνητικών προϋποθέσεων για την περιβόητη ανάπτυξη, που δήθεν κόπτονται οι αποφασίζοντες για τον τουρισμό, την ίδια ώρα που ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ελλάδος, σημειώνουν νέο ρεκόρ ταξιδιωτικών εισπράξεων.

«Ο τουρισμός είναι η εθνική μας δύναμη» και άλλα παρεμφερή  καταγράφηκαν  στα μηνύματα τους από τους άμεσα εμπλεκόμενους κυβερνητικούς η άλλους  , για την τουριστική δραστηριότητα για την παγκόσμια ημέρα τουρισμού, ενώ η ουσία της υπόθεσης του τουρισμού παραμένει όλα για την επικοινωνία και όχι για την ουσία της διαμόρφωσης των καλλίτερων  συνθηκών της τουριστικής επιχειρηματικότητας.
Το 2016 ήταν μια δύσκολη χρονιά, στην οποία είναι αδύνατο πλέον να επιτευχθεί ο στόχος του 1 δισ € επιπλέον έσοδα, και πολύ δύσκολα θα υπάρξει έστω και μικρή αύξηση εσόδων, παρά τις αυξημένες αφίξεις η οικονομική κατάσταση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων επιβαρύνεται από πολλές παραμέτρους που επιβάλλονται η δεν επιβάλλονται , με αποτέλεσμα να μειώνεται η ανταγωνιστικότητα του προορισμού Ελλάδα, όπου ακόμη και οι υγιείς κερδοφόρες επιχειρήσεις θα δουν τα αποτελέσματά τους να μειώνονται κατά 20-25%.
Το 2016 η ανταγωνιστκότητα του προορισμού Ελλάδα υποχωρεί και από την ανυπαρξία επενδύσεων, τόσο ιδιωτικών, όσο και δημοσίων, λόγω της κατάστασης που επικρατεί. ο αναπτυξιακός νόμος είναι … αντιαναπτυξιακός και δεν θα βοηθήσει καθόλου στην έξοδο από την κρίση.

Η λύση των «κόκκινων δανείων» είναι εξαιρετικά επείγουσα και πρέπει να γίνει με συνεργασία τραπεζών και επιχειρήσεων, ενώ υπάρχει πολύ σημαντικός κίνδυνος αφελληνισμού της ελληνικής ξενοδοχίας, η οποία τα τελευταία 15 χρόνια, έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου, ιδιαίτερα στην περίοδο της κρίσης στάθηκε από τους ίδιους τους ξενοδόχους στα πόδια τους. Το θέμα του sharing economy (airbnb, κ.λπ), μας εκπλήσσει , για το γεγονός ότι οι αρμόδιες κυβερνητικές αρχές απλά παρακολουθούν, όταν σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο, η συγκεκριμένη αγορά έχει ρυθμιστεί. Υπογράμμισε μάλιστα ότι η αγορά αυτή πρέπει να υπάρχει, έχει κοινό, αλλά πρέπει να λειτουργεί με όρους και προϋποθέσεις νομιμότητας. Τέλος πρέπει να σταματήσει η καταμέτρηση των αφίξεων ως στοιχείο προόδου του ελληνικού Τουρισμού, ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε , ότι το κλίμα μπορεί να αναστραφεί υπέρ της Ελλάδας, αν υπάρξει συστηματική δουλειά από όλους του εμπλεκόμενους σε εθνικό ,περιφερειακό και τοπικό επίπεδο μαζί με την ουσιαστική συμβουλή της ουσιαστικής της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.Όχι λοιπόν, όλα για την επικοινωνία  και ένα μεγάλο ναι, για την ουσία της διαμόρφωσης των καλλίτερων  συνθηκών της τουριστικής επιχειρηματικότητας.

Το 2017 θα είναι μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό Τουρισμό, τόσο οικονομικά, όσο και σε επίπεδο προορισμού, καθώς το προσφυγικό όχι μόνο «επιβαρύνει» την εικόνα της χώρας, όχι μόνο δεν λύνεται, αλλά δείχνει να χειροτερεύει.

Related

ΑΠΟΨΕΙΣ 945416343669233091

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

Follow Us

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

EDITORIAL

EDITORIAL

FACEBOOK

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΡΟΗ

ΣΧΟΛΙΑ

.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

item