Γιορτή της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού στον Βόλο

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού , που τιμήθηκε πριν λίγες ημέρες και από το Δήμο Βόλου, η αρμόδια αντιδημαρχία, δια τ...


Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού , που τιμήθηκε πριν λίγες ημέρες και από το Δήμο Βόλου, η αρμόδια αντιδημαρχία, δια του αντιδημάρχου, Απ. Ζαρκάδα – Βεργή απευθύνει πρόσκληση προς όλους τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τόσο σημαντικό για την περιοχή μας τομέα, να στηρίξουν τον στόχο του Δήμου Βόλου και του τμήματος Τουρισμού , που είναι η εξωστρέφεια  του τουριστικού προφίλ του Βόλου και του Πηλίου. Η προβολή του VOLOS PELION it’s true γνωστού πλέον ως το λογοτύπου της συνεργασίας των 3 Δήμων, Βόλου, Ζαγοράς-Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου, βρίσκεται στην έκθεση τουρισμού  TOP RESA στο  Παρίσι 

Όπως αναφέρεται σε δήλωση του αντιδημάρχου κύριος στόχος του εορτασμού αυτού είναι η ανάδειξη της οικονομικής, κοινωνικής, πολιτιστικής και πολιτικής συμβολής του τουρισμού στην ευδαιμονία της διεθνούς κοινότητας,  όπως καθορίσθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού το 1970, ωστόσο αντί των καθιερωμένων ευχών και τυπικών χαιρετισμών, θα πρέπει να δοθεί ένας πιο ρεαλιστικός και αποτελεσματικός χαρακτήρας στις δράσεις όλων που δραστηριοποιούνται σε αυτό τον τομέα

Καλούνται συνεπώς οι επαγγελματίες να συμμετέχουν στις επόμενες προγραμματισμένες εκθέσεις μέχρι του τέλους του 2017 οι οποίες είναι:

13-16 Οκτωβρίου στην Ναύπακτο , έκθεση αφιερωμένη στις εναλλακτικές δράσεις τουρισμού , NOSTOS EXPO

6 – 8 Νοεμβρίου στο Λονδίνο WORLD TRAVEL MARKET

10 – 12 Νοεμβρίου στην Θεσσαλονίκη PHILOXENIA

2 – 3 Δεκεμβρίου στην Βαρσοβία GRECHKA PANORAMA

Πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί το πλάνο δράσης της τουριστικής προβολής του 2018 , με σκοπό οι επαγγελματίες να μπορέσουν να οργανώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προβολή τους στις εκθέσεις του εξωτερικού.

Όπως σημειώνει ο Απ. Ζαρκάδας – Βεργής «η περιοχή μας είναι ένας προορισμός που συνολικά έχει επιλέξει να έχει μια ήπια τουριστική ανάπτυξη, με σεβασμό στο περιβάλλον και στα τοπικά στοιχεία. Είναι ένας προορισμός που δεν συγκρίνεται με άλλους τουριστικά πολύ αναπτυγμένους Ελληνικούς προορισμούς, με εξαιρετικά μεγάλης δυναμικότητας μονάδες και αντίστοιχες υποδομές.  Διαχρονικά δεν αναζήτησε παρόμοια σαρωτική ανάπτυξη, δεν έχει ομοιότητες με τέτοιους προορισμούς, δεν έχει ίδιους στόχους και δεν πρέπει  να συγκρίνεται μαζί τους ως προς τα αποτελέσματα. 

Διαθέτει όμως εκτός των πολλών ξεχωριστών χαρακτηριστικών που πολλές φορές έχουν αναφερθεί, ποιότητα σε κάθε παρεχόμενη υπηρεσία και ανθρώπους που φιλοξενούν με ειλικρίνεια κάθε επισκέπτη χτίζοντας κυρίως ανθρώπινες σχέσεις. Σεβόμενοι την προσπάθεια κάθε επαγγελματία και την αξία του προορισμού, η προσπάθεια της τουριστικής προβολής γίνεται με αυστηρό επαγγελματισμό, χωρίς αποκλεισμούς και με ειλικρινή διάθεση για δημιουργικές και ωφέλιμες συνεργασίες  για τον τόπο.

Ας κάνουμε όλοι μαζί πράξη , την προσπάθεια μας να συνεχίσει αυτός ο προορισμός την ανοδική πορεία που ξεκίνησε και που αναμένεται να κορυφωθεί την γιορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους, όπου πλέον χάρις στις ειδικές δράσεις και πρωτοβουλίες της σημερινής Δημοτικής Αρχής, ο Βόλος έχει γίνει ο πρώτος τουριστικός προορισμός στην Ελλάδα»

Related

ΒΟΛΟΣ 8888031336259602985

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

MAREDIS' BLOG

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
___________________________

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

FACEBOOK

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ

ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

item