H Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2018

Η φετινή τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας , η οποία εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από την πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού ...


Η φετινή τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας , η οποία εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από την πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου , χαρακτηρίζεται από ένα πλήρες σχέδιο προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος σε όλους τους προορισμούς της Θεσσαλίας .
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός χαρακτήρισε αυτό το marketing plan που προκύπτει από τη σύμπραξη τουρισμού της Περιφέρειας με την Marketing Greece του ομίλου ΣΕΤΕ , μοναδικό στην Ελλάδα , με στοιχεία αξιοποιήσιμα για τους επαγγελματίες του τουρισμού και με προγραμματισμό για όλες τις δράσεις που αφορούν το τουριστικό προιόν. Επίσης αναφέρθηκε ότι η σύμπραξη αυτή έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα , με πρόσφατο παράδειγμα την ημερίδα για το digital marketing που συνδιοργάνωσε η Περιφέρεια με την Marketing Greece με ομιλητές τους πιο εξειδικευμένους στο χώρο του digital marketing και εκπρόσωπο του tripadvisor και την οποία παρακολούθησαν πάνω από 130 επαγγελματίες του τουρισμού , οι οποίοι με το πέρας αυτής δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την τόσο επαγγελματική παρουσίαση .
Στην εισήγηση του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού , Πολιτισμού και Δια Βίου Μάθησης κ. Γιάννης Μπουτίνας τόνισε τα εξής : 
¨ Η φετινή έκθεση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας χαρακτηρίζεται από την ρεαλιστική απόδοση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος αλλά και την επαγγελματική απόδοση της κατάστασης σχετικά με τον τουρισμό , από την σύμπραξη για την τουριστική προβολή με την Marketing Greece του ομίλου ΣΕΤΕ . Η δική μας αποστολή ως αιρετοί και ως Περιφέρεια είναι να έχουμε έτοιμα τα έργα υποδομής για την καλύτερη προσβασιμότη-τα των προορισμών και να παρουσιάσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους προορισμούς της Περιφέρειας , να αναδείξουμε νέους προορισμούς , να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά οφέλη του κάθε προορισμού ώστε οι ενασχολούμενοι με το τουριστικό προιόν να είναι οι άμεσα ωφελούμενοι . ¨ Και συνέχισε με τον επιγραμματικό απολογισμό των δράσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2017 :
¨ η Περιφέρεια Θεσσαλίας για το 2017 έκανε επιγραμματικά τις παρακάτω δράσεις : 
- συμμετείχε σε 10 τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού και σε 5 εκθέσεις του εσωτερικού.
- μετά από κάθε έκθεση απεστάλησαν σε όλους τους φορείς όλες οι mailing lists που συλλέχθησαν 
- προγραμματίστηκαν Β2Β συναντήσεις σε κάθε έκθεση και αυτές τις έκαναν οι εκπρόσωποι των φορέων 
- εμπλουτίστηκε το portal gothessaly αλλά από αρχές Μαρτίου που ξεκίνησε το mythessaly … άρχισε και η ανάπτυξη των επίσημων σελίδων του “My Thessaly” στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Facebook και Instagram και Youtube - Βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η διαφημιστική ψηφιακή καμπάνια : Like Campaign: έχει προσελκύσει 28.000 fans ενώ η διαχείριση των λογαριασμών συνεχίζεται αποτελεσματικά και οι εμπειρίες της Θεσσαλίας έχουν σημειώσει απήχηση 280.000 ατόμων και 32.000 engagement. - Video Promotion: και το επίσημο κανάλι του Mythessaly έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών αγγίζοντας συνολικά τα 110.000 views. - Traffic Campaign: σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία έχοντας δημιουργήσει κίνηση της τάξεως των 25.000 Sessions και 40.000 Pageviews, γεγονός που δείχνει ότι οι επισκέπτες της σελίδας ενδιαφέρονται για το πλούσιο περιεχόμενο του νέου website.
- Συμμετοχή σε εκθέσεις 
- Fam trips και media trips σε όλες τις ΠΕ 
- Συνδιοργάνωση εκδηλώσεων γαστρονομίας , ημερίδων για τον τουρισμό 

Τα συμπεράσματα και η συνολικότερη αποτίμηση του 2017 για τον τουρισμό ήταν ότι :
- Προωθήθηκε η συνεργασία της Περιφέρειας με τους τοπικούς φορείς και επιχειρηματίες.
- Υπήρξε έντονη παρουσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε εκθέσεις του εξωτερικού και εσωτερικού.
- Πραγματοποιήθηκαν Β2Β συναντήσεις κατά την διάρκεια των εκθέσεων.
- Υπήρξε ικανοποιητική πληροφόρηση των επισκεπτών των εκθέσεων για την περιοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας (μέσω προβολής dvd και διανομής έντυπου πληροφοριακού τουριστικού υλικού).
- Προβλήθηκε στις ξένες αγορές η δυναμική της Περιφέρειας Θεσσαλίας μέσω ξένων δημοσιογράφων που επισκέφθηκαν και φιλοξενήθηκαν και στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες.

Related

ΘΕΣΣΑΛΙΑ 2595341018236390922

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

MAREDIS' BLOG

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

FACEBOOK

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ

ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

item