Τί αλλάζει στο κατάστημα makro του Βόλου;

milonas
Με τον διακριτικό τίτλο «The Mart» θα συνεχίσει τις δραστηριότητές της η αλυσίδα Makro Cash & Carry, σε συνέχεια της εξαγοράς της από την εταιρεία Ι. & Σ. Σκλαβενίτης.
Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου, η νέα εταιρική ταυτότητα θα εφαρμοστεί τόσο στα καταστήματα της εταιρείας, όσο και στα υπόλοιπα σημεία επικοινωνίας με τους Πελάτες της (εταιρικό site, facebook page κ.λπ.).
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την αλλαγή εμπορικής επωνυμίας θα ακολουθήσουν και μια σειρά από αλλαγές εντός των καταστημάτων, με στόχο να προσφέρονται στον Επαγγελματία ακόμα πιο χαμηλές τιμές, βελτιωμένη ποιότητα σε προϊόντα και υπηρεσίες για τις ανάγκες της κάθε Επιχείρησης.
Η Makro Cash & Carry διαθέτει δίκτυο 12 καταστημάτων Cash & Carry σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί περισσότερους από 1.100 εργαζομένους και ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2015 σε περίπου 300 εκατ. ευρώ.

Facebook Comments

error: Content is protected !!