Καλοκαιρινές διακοπές στη Σκιάθο περνά η πανέμορφη πριγκίπισσα του Άμπου Ντάμπι, η οποία προσγειώθηκε προ ημερών στο αεροδρόμιο του νησιού με το υπερπολυτελές της lear jet. Η πριγκίπισσα έχει επιλέξει ξανά τη Θεσσαλία για διακοπές, αφού πέρυσι φιλοξενήθηκε στη λίμνη Πλαστήρα από ζευγάρι φίλων της βασιλικής οικογένειας.
Η παρουσία της στο νησί είναι πολύ διακριτική ενώ η ασφάλεια που τη συνοδεύει προσέχει και την παραμικρή της κίνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες του TheNewspaper.gr θα αναχωρήσει από τη Σκιάθο εντός της εβδομάδας και θα κατευθυνθεί πιθανότατα προς τη Μύκονο.





