ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στα αζήτητα και με τη… «βούλα» το Αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου

milonas 728x120

Σε νέα εποχή εισέρχεται η υπόθεση αξιοποίησης του δεύτερου πακέτου των 23 περφιερειακών αεροδρομίων της χώρας, μεταξύ των οποίων και αυτό της Νέας Αγχιάλου Βόλου.

Σε αντίθεση με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που ανέλαβε η γερμανική Fraport, οι 23 επόμενοι κρατικοί αερολιμένες δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν διότι δεν υπάρχει απόλυτο επενδυτικό ενδιαφέρον. Κάποιοι θα ακολουθήσουν ένα μεικτό σύστημα που θα περιλαμβάνει είτε παραχωρήσεις είτε Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Στόχος της εποπτεύουσας αρχής, που είναι το Υπουργείο Υποδομών είναιη διασφάλιση τη θετικής λειτουργίας των αεροδρομίων αλλά και ο εκσυγχρονισμός τους.

Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει σήμερα το TheNewspaper.gr το Υπουργείο ήδη έχει ετοιμάσει φακέλους με τα στοιχεία των αερολιμένων αυτών (επιβατική κίνηση, έξοδα, προσωπικό, ελλείψεις) ώστε να προχωρήσουν άμεσα τα προγράμματα αξιοποίησής τους. Για τον λόγο αυτό χωρίστηκαν σε 3 κατηγορίες.

Στην πρώτη κατηγορία μπήκαν τα αεροδρόμια με επιβατική κίνηση άνω των 100.000 επιβατών ετησίως και είναι αυτά της Καρπάθου, Χίου, Καλαμάτας, Αλεξανδρούπολης και Άραξου. Για αυτά τα αεροδρόμια είναι πιθανή η εκδήλωση επενδυτικού ενδιαφέροντος παρόμοιου με της Fraport.

Στη δεύτερη κατηγορία εντάχθηκαν τα αεροδρόμια με κίνηση από 30.000 έως 100.000 επιβάτες. Πρόκειται για τα αεροδρόμια Λήμνου, Ιωαννίνων, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Ικαρίας και Κυθήρων.

Στην τρίτη κατηγορία εντάχθηκαν τα αεροδρόμια για τα οποία δε φαίνεται ότι υπάρχει καμία προοπτική επένδυσης λόγω και της χαμηλής τους κίνησης, όμως το Κράτος θεωρεί τη συνέχιση λειτουργίας του αυτονόητη καθώς εξυπηρετούν κοινωνικούς ή τουριστικούς σκοπούς, αν και περιορισμένους. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσεται το αεροδρόμιο Βόλου – Νέας Αγχιάλου, μαζί με αυτά των Λέρου, Σητείας, Καλύμνου, Σκύρου, Σύρου, Αστυπάλαιας, Καστοριάς, Κάσου, Κοζάνης, Καστελόριζου.

error: Content is protected !!