Κατά πλειοψηφία αποδεκτή η μελέτη για διαμόρφωση Ζάχου και Καραμπατζάκη

milonas

Κατά πλειοψηφία ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο την κυκλοφοριακή μελέτη για τη διαμόρφωση των οδών Ζάχου-Καραμπατζάκη ως μονοδρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Δεν τη ψήφισαν η ΛΑΣ και ο ανεξάρτητος σύμβουλος Κώστας Γαργάλας, επισημαίνοντας ότι η εισήγηση ήλθε πολύ αργά και είναι ελλιπής. Επιπλέον ξεκαθάρισε ότι και πληρέστατη να ήταν η μελέτη και πάλι δεν θα ενέκρινε «αυτό το έγκλημα εναντίον της πόλης».

Ειδικότερα ο κ. Γαργάλας επισήμανε ότι η μελέτη που απεστάλη στους δημοτικούς συμβούλους στις 5:15μ.μ. σήμερα δεν περιλαμβάνει τεύχος φόρτου κυκλοφορία, στοιχείο υδραυλικής μελέτης ενώ επισήμανε ότι διαχρονικά έχει αμφισβητήσει τη νομιμότητά της. Την χαρακτήρισε δε ως «δουλειά το ποδαριού». Ο δήμαρχος Βόλου Αχ. Μπέος ζήτησε από τους υπηρεσιακούς παράγοντες να πάρουν το λόγο και να απαντήσουν στον κ. Γαργάλα για την πληρότητα της μελέτης, καθως όπως είπε « ο κ. Γαργάλας τα ισοπεδώνει όλα. Σας προσβάλλει και πρέπει να απαντήσετε».

Ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας Κώστας Καραγιάννης, τόνισε ότι η μελέτη είναι πλήρης. «Ο φάκελος περιγράφει περισσότερα από αυτά που λέτε. Είναι πάντα στη διάθεσή σας  η μελέτη, όπως και κάθε άλλη να τη μελετήσετε, ερχόμενος στην υπηρεσία. Φθάσαμε να χωροθετήσουμε την κάθε βίδα…» τόνισε χαρακτηριστικά.

Τη στάση Γαργάλα επέκρινε και ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Γ. Μουλάς που του επισήμανε ότι όφειλε να ενημερωθεί από τις υπηρεσίες και «να μην πετάς εδώ κορώνες. Εκλέχθηκε για πρώτη φορά δημοτικός σύμβουλος και νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα».

Ο Αχ. Μπέος τον ρώτησε αν θα ψήφιζε τη μελέτη, αν ερχόνταν πλήρης σε άλλος δημοτικό συμβούλιο, και εκείνος απάντησε αρνητικά: «Εγώ δεν μπορώ να συνεργήσω σε έγκλημα κατά της πόλης», δήλωσε προκαλώντας τα γέλια των συμβούλων στης πλειοψηφίας

Τι προβλέπει η μελέτη

Ο σχεδιασμός προβλέπει τη λειτουργία των δύο παρόχθιων ως ζεύγος μονοδρόμων ήπιας κυκλοφορίας. Η Ζάχου θα λειτουργεί ως άνοδος με την κίνηση των οχημάτων να γίνεται από τη Λαρίσης προς τον περιφερειακό και η Καραμπατζάκη ως κάθοδος, με τη φορά της κίνησης να γίνεται από τον περιφερειακό προς τη Λαρίσης.

 

Η μελέτη προβλέπει περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος στα 3,5 μέτρα στο σύνολο των 6χλμ. (τρία χιλιόμετρα η Ζάχου και τρία χιλιόμετρα η Καραμπατζάκη) προκειμένου να διασφαλίσει τη λειτουργία των δύο οδών ως ήπιας κυκλοφορίας.

 

Σε κάθε οδό θα διαμορφωθούν φαρδιά πεζοδρόμια και στις δύο πλευρές και προς τον χείμαρρο Κραυσίνδωνα και προς τις οικοδομές που θα κυμαίνονται ανά περίπτωση μεταξύ 2,5 και 3 μέτρων το κάθε ένα. Στα πεζοδρόμια θα γίνουν νέες φυτεύσεις, θα τοποθετηθούν παγκάκια και θα ενισχυθεί ο φωτισμός, ενώ προβλέπονται και εσοχές για θέσεις στάθμευσης. Θα διαμορφωθούν επίσης διαβάσεις για τους πεζούς.

Από την πλευρά του χειμάρρου θα διαμορφωθούν επίσης ποδηλατόδρομοι φάρδους 1,5 μέτρου τόσο στη Ζάχου, όσο και στην Καραμπατζάκη.

Facebook Comments

error: Content is protected !!