Τα παράπονα στο… δήμαρχο μέσω έξυπνης εφαρμογής στη Λάρισα!

FCO SUMMER 80 728x90 1
milonas 728x90 1

Τη λειτουργία μίας νέας δομής στον Δήμο Λαρισαίων ανακοίνωσε ο Δήμαρχος της πόλης κ. Απόστολος Καλογιάννης το πρωί της Τετάρτης. Με την επωνυμία «Γραφείο Πολιτών» υπόσχεται να φέρει πιο κοντά το δήμο με τους πολίτες δίνοντάς τους μία πλατφόρμα μέσω της οποίας θα μπορεί να στείλει αιτήματα ή παράπονα. Με αυτόν τον τρόπο όπως δήλωσε και ο κ. Καλογιάννης παρακάμπτεται μεγάλος μέρος της παραδοσιακής διαδικασίας όπου πολίτες έπρεπε να απευθύνονται στις αντίστοιχες υπηρεσίες του Δήμου.

Μαζί με την έναρξη λειτουργίας του Γραφείου Πολιτών ανακοινώθηκε και η κυκλοφορία της εφαρμογής για έξυπνα κινητά τηλέφωνα ‘’novoville’’, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα της άμεσης καταγραφής αιτημάτων από τους πολίτες με την ταυτόχρονη δυνατότητα αποστολής φωτογραφιών. Εναλλακτικά οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο γραφείο πολιτών μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου, αλλά και τηλεφωνικώς μέσω του 2413500400.

Η λειτουργία του γραφείου ξεκίνησε πιλοτικά από τις αρχές Νοεμβρίου. Το χρονικό διάστημα μέχρι σήμερα αποτέλεσε διάστημα εκπαίδευσης του προσωπικού ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις νέες τιθέμενες απαιτήσεις. Το γραφείο πολιτών θα λειτουργεί κάθε μέρα από τις 7:00 έως τις 22:00.

Επεξηγώντας τη λειτουργία του novoville, o κ. Καλογιάννης ανέφερε πως η εφαρμογή καταγράφει τα αιτήματα των πολιτών οι οποίοι στη συνέχεια ενημερώνονται από τους υπαλλήλους του γραφείου των πολιτών για το τι χρονικό διάστημα θα πρέπει να περάσει για αν επιλυθεί το πρόβλημα που ανέφεραν ή το αν θα μπορέσει να επιλυθεί. Το γραφείο πολιτών θα αποτελεί πλέον τον μοναδικό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ δημοτών – Δήμου, ξεκαθάρισε ο κ. Καλογιάννης, δίνοντας όμως τη δυνατότητα να μη χαθεί κανένα αίτημα πολιτών όπως πιθανώς θα μπορούσε να συμβεί παλιά.

Κατά τη διάρκεια της πιλοτικής του λειτουργίας το novoville δέχτηκε περίπου 620 αιτήματα πολιτών εκ των οποίων μέχρι σήμερα έχουν λυθεί τα 379, ενώ αυξάνεται συνεχώς και ο ρυθμός επίλυσης των αιτημάτων. Ο μέσος όρος του χρόνου επίλυσης των προβλημάτων είναι η μία εβδομάδα. Οι πιο συχνές κατηγορίες παραπόνων μέχρι σήμερα αφορούν χώρους πρασίνου, δημόσιο φωτισμό και πεζοδρόμια που χρειάζονται συντήρηση.

Τέλος, ο κ. Καλογιάννης ευχαρίστησε για τον καθοριστικό ως προς την δημιουργία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας ρόλο τους, τον Αντιδήμαρχο Λαρισαίων κ. Δημήτρη Μαβίδη και τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κοσμά Γιαννακόπουλο.

Δείτε φωτογραφίες από την παρουσίαση:

Ρεπορτάζ: Μαρίνος Τζώτζης / Φωτό: onlarissa.gr

 

Πηγή: onlarissa.gr

error: Content is protected !!