ΔΕΥΑΜΒ κατά Παπαδούλη: Έχει απώλεια μνήμης

milonas 728x120

Ανακοίνωση – απάντηση προς τα σχόλια του Απόστολου Παπαδούλη μετά την επίσκεψη στο Γηροκομείο Βόλου εξέδωσε σήμερα η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ αναφέροντας:

Πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος όταν με δημοσιογραφικά σχόλια εξυπηρετεί  υμετέρους  κάνοντας πολιτική χρησιμοποιώντας 125 ηλικιωμένους του Γηροκομείου

Η ΔΕΥΑΜΒ  και ειδικότερα οι αρμόδιες Υπηρεσίες της έχουν εκ του νόμου υποχρέωση να ειδοποιούν τους καταναλωτές για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους.

Να θυμίσουμε όμως στους εθελοτυφλούντες και κατόχους φτωχής μνήμης ότι η σημερινή Διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ με Αποφάσεις και Δράσεις:

  1. Έχει  δημιουργήσει   ένα   ευρύ  και  ελαστικό   πλαίσιο  διακανονισμού  των

   ληξιπρόθεσμων οφειλών σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες  για όλα τα      νοικοκυριά.

  1. Εξασφαλίζει την απρόσκοπτη υδροδότηση όλων των καταναλωτών,  ενώ πρώτη πανελλαδικά ενέκρινε ευρύ Κοινωνικό Τιμολόγιο.

Όσο για το σχόλιο του κ.Παπαδούλη περί των αιτιών απώλειας μνήμης, να του θυμίσουμε ότι οι ευαισθησίες για την προστασία του Περιβάλλοντος και για την  βελτίωση της ποσότητας και ποιότητας του νερού  αποδεικνύονται  με Δράσεις σαν κι’ αυτές εκατομμυρίων ευρώ είτε εξ ιδίων πόρων είτε μέσω χρηματοδότησης που πραγματοποιεί η σημερινή  Διοίκηση με την πλήρη ενεργοποίηση ετησίως του Τεχνικού Προγράμματος και όχι με δράσεις βιτρίνας που συνήθιζαν  άλλες Διοικήσεις.

Ας αναζητήσει λοιπόν αλλού τα αίτια της απώλειας μνήμης  του. Ίσως σε προηγούμενες Διοικήσεις και Δημοτικές Αρχές που είχαν αυτό που σήμερα  υλοποιεί η ΔΕΥΑΜΒ, το  Σχέδιο Διαχείρισης υδατικών πόρων, για τρία χρόνια στα συρτάρια.

error: Content is protected !!