Αναπτυξιακό σχέδιο παρουσίασε στον Βόλο ο Δημήτρης Κουρέτας

Σε σύσκεψη εργασίας μετατράπηκε κατ’ ουσίαν η συνάντηση που είχε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας με το Προεδρείο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, χτες το απόγευμα στα γραφεία του δεύτερου.

Με σκοπό να αφουγκραστεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εμπορικός κόσμος της Μαγνησίας ο επικεφαλής του συνδυασμού «Πρωτοβουλία», συνοδευόμενος από τον υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο Μαγνησίας Ευάγγελο Κάβουρα, υπάλληλο του Τμήματος Εμπορίου της Περιφέρειας και γνώστη των θεμάτων του εμπορικού κλάδου, άκουσαν με ιδιαίτερη προσοχή τις δράσεις που αναπτύσσουν, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι του Βόλου.

Ο Πρόεδρος του ΕΣΒ, Απόστολος Οντόπουλος, παρουσία του Αντιπροέδρου, Γιώργου Σακελάρη, του Γεν. Γραμματέα, Νεκτάριου Νικολό και του Έφορου, Κωνσταντίνου Αβαριτσιώτη, παρουσίασε την σημαντική διαδρομή του ιστορικότερου Συλλόγου της περιοχής (δεύτερος χρονολογικά Εμπορικός Σύλλογος πανελλαδικά, με παρουσία ήδη από το 1897), αναφέρθηκε στις καινοτόμες δράσεις τους, όπως η επιτυχής υλοποίηση της «Λευκής Νύχτας», η εμπορική εφαρμογή για συσκευές android που είναι έτοιμη να λανσαριστεί στο προσεχές διάστημα, και στην πρόσφατη θετική έκβαση που είχε ο αγώνας τους σχετικά με την μετεγκατάσταση της 32ης ΤΞΠΝ, για την οποία φυσικά δεν εφησυχάζουν. Γρήγορα η συζήτηση κινήθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εμπορικός κόσμος με προεξάρχοντα τα θέματα του παραεμπορίου και της έλλειψης μέτρων τόνωσης της αγοράς, ενώ διαπιστώθηκε ότι τα κρίσιμα ζητήματα είναι κοινά μεταξύ των θεσσαλικών πόλεων.

Ο Δημήτρης Κουρέτας παρουσίασε το ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο που προτείνει για την Περιφέρεια, πτυχές του οποίου συν τοις άλλοις αποτελεί η Πιστοποίηση των τοπικών προϊόντων και η προβολή τους στα πλαίσια μιας καλά μελετημένης εμπορικής εξωστρέφειας της Θεσσαλίας στο εξωτερικό, που με την σειρά τους θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία στις εμπορικές επιχειρήσεις. Τόνισε ότι υπάρχουν τρόποι άρσης της αδυναμίας που εμφάνισε η νυν Περιφερειακή Αρχή στο να απορροφήσει πέραν των μόλις 2,5 εκ. ευρώ από τα τα 65 εκατ. ευρώ που αφορούσαν την Επιχειρηματικότητα (κυρίως ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων) του ΠΕριφερειακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014 – 2020, και ότι σαφώς χρειάζεται ενίσχυση της ταυτότητας της περιοχής, πχ. μέσα από θεματικά πάρκα κι άλλα τοπόσημα, προκειμένου αθροιστικά οφέλη να σωρευτούν και υπέρ της εμπορικής αγοράς του Βόλου. Έκλεισε τέλος με την διαβεβαίωση ότι η «Πρωτοβουλία», από όποιο θεσμικό ρόλο αναλάβει, θα τελεί στο πλευρό του εμπορικού κόσμου μέσα από ένα διαφανές κι ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο.

Facebook Comments