15338932204077918652018 dtx dioikhthrio 304peb

Αλλάζει Διοικητή το 304 ΠΕΒ στο Βελεστίνο

milonas

Αλλαγή σκυτάλης στη διοίκηση τιυ 304 ΠΕΒ στη Μαγνησία. Τη Δευτέρα 15 Ιουλίου και ώρα 11:00 θα πραγματοποιηθεί στο Στρατόπεδο Τχη (ΠΖ) «Παπαϊωάννου Ιωάννη», στο Βελεστίνο, η τελετή παράδοσης-παραλαβής καθηκόντων του Διοικητή του 304 Προκεχωρημένου Εργοστασίου Βάσεως.
Ο Διοικητής της μονάδας Συνταγματάρχης (ΤΧ) Γεώργιος Ουρουμίδης, θα παραδώσει την διοίκηση του Εργοστασίου στον Συνταγματάρχη (ΤΧ) Ιγνάτιο Αθανασέλη.

Η ιστορία του 304 ΠΕΒ

Η πρώτη εισήγηση της δημιουργίας εργοστασίου ανακατασκευής αρμάτων έγινε από τον διοικητή του 20ου ΤΣΥ, τον Ιούνιο του 1967. Με την Φ.049/ 732381/19 Ιαν 68/ΓΕΣ/4Ο ΕΓ αποφασίστηκε η ανέγερση του εργοστασίου επί εκτάσεως 500 στρεμμάτων στην περιοχή Αγίου Γεωργίου Βελεστίνου παρά την οδό Βόλου – Λάρισας.

β. Η συγκρότηση του εργοστασίου χρονολογικά έχει ως εξής:

(1)   1969-1970: Σύνταξη μελέτης από το Τεχνικό Σώμα με συνεργασία ελληνικού τεχνικού γραφείου.

(2)   Τον Οκτώβριο 1971 άρχισε η κατασκευή του εργοστασίου από την εργοληπτική εταιρεία «Αθηναϊκή Τεχνική» υπό την επίβλεψη της 735 Διεύθυνσης Στρατιωτικών Έργων.

γ. Το έτος 1972 συγκροτήθηκε πυρήνας αξιωματικών Τεχνικού.

δ. Το έτος 1973 γίνεται η εγκατάσταση του εξοπλισμού και η πρόσληψη – εκπαίδευση του προσωπικού.

ε. Τον Ιανουάριο του 1974 άρχισε η παραγωγική διαδικασία και τον Ιούλιο ανακατασκευάσθηκε το πρώτο άρμα.

στ. Το έτος 1975 άρχισε η ποσοτική και ποιοτική παραγωγή.

ζ. Τον Ιανουάριο του 1976 άρχισε η επέκταση των υπαρχόντων συνεργείων (συγκροτημάτων ισχύος, σκαφών, πύργων – πυροβόλων και μηχανουργείου). Τον Απρίλιο του ίδιου έτους άρχισε η κατασκευή του συνεργείου ερπυστριών – τροχών, το Μάιο αυξήθηκαν οι δυνατότητές του με την κατασκευή νέων συνεργείων (ερπυστριών – τροχών, μικρών συγκροτημάτων, οπτικοηλεκτρονικών, αναγομώσεως ελαστικών οχημάτων και δοκιμαστηρίου κινητήρων αρμάτων), τον Ιούνιο άρχισε η κατασκευή του οικισμού διαμονής του προσωπικού.

η. Τον Αύγουστο του 1978 άρχισε η κατασκευή της στοάς βλητικών δοκιμών και του νέου στίβου δοκιμής αρμάτων.

θ. 1979: Αρχή λειτουργίας του συνεργείου ερπυστριών – τροχών.

ι. 1988: Αρχή λειτουργίας του συνεργείου μικρών συγκροτημάτων.

ια. 1991: Αρχή λειτουργίας του συνεργείου οπτικοηλεκτρονικών.

ιβ. 1993: Αρχή λειτουργίας του συνεργείου αναγομώσεως ελαστικών οχημάτων και εκσυγχρονισμός αρμάτων Μ48Α5 με σύστημα ελέγχου πυρός MOLF και σταθεροποίηση.

ιγ. 2001: Ολοκλήρωση κατασκευής και έναρξη λειτουργίας του συνεργείου νέων δοκιμαστηρίων κινητήρων, κιβωτίων ταχυτήτων και συγκροτημάτων ισχύος.

ιδ. 2002: Έναρξη λειτουργίας ρευστομηχανικής κλίνης.

Facebook Comments

error: Content is protected !!