Η εξωστρεφής «ελληνικότητα» των ημερών μας από δύο Βολιώτικες εταιρείες

terra01
stergiou
728x110 3

Υπάρχουν 2 λόγοι για να αναδείξεις και να προβάλλεις ένα project που αφορά προϊόντα αγροδιατροφής και μας έρχεται από την περιφέρεια- και πιο συγκεκριμένα, από την Μαγνησία.

Ο πρώτος λόγος, έχει να κάνει με την επιτυχημένη σύμπραξη ως προς το project δύο εταιρειών – από την μια ένα δημιουργικό γραφείο με έδρα το Βόλο στελεχωμένο από νέους ανθρώπους και από την άλλη μια εξωστρεφή παραγωγική επιχείρηση που διατηρεί τον οικογενειακό της χαρακτήρα και ξεκίνησε την δραστηριότητα της από το Αέρινο της Μαγνησίας το 1994.

 

Ο δεύτερος λόγος, έχει να κάνει με την αδήριτη ανάγκη τα προϊόντα της ελληνικής γης με την ισχυρή τοπική ταυτότητα και την πιστοποιημένη ποιότητα να δέχονται συχνά πυκνά το βάσανο της ανανέωσης – μια διαδικασία επανατοποθέτησης τους στην αγορά μέσα από την δημιουργική εργασία των μελών της ομάδας ενός design studio.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά και με το όνομα τους. Το Circus ένα δημιουργικό γραφείο με έδρα το Βόλο που δραστηριοποιείται στους τομείς των graphic, interior & web design παρουσίασε πρόσφατα – σχετικό τεκμήριο, η δημοσίευση στο www.packagingoftheworld- μια ολοκληρωμένη πρόταση για μια σειρά προϊόντων αρωματικών φυτών και βοτάνων της τοπικής παραγωγικής επιχείρησης Terra Ferea που έχει παρουσία στη διεθνή αγορά (σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, σε πολιτείες των ΗΠΑ και σε περιοχές του Καναδά).

terra03

 

Η ολοκληρωμένη πρόταση του δημιουργικού γραφείου αφορά την ανανεωμένη εικόνα των προϊόντων μέσα από μια διεύρυνση της γκάμας των προσφερομένων προϊόντων. Τα 8 γυάλινα βαζάκια με τις ετικέτες διαμορφώνουν και μια εντελώς διαφορετική εικόνα της ίδιας της επιχείρησης με τις αξιοσημείωτες εξαγωγικές επιδόσεις.

Στη σελίδα του Circus στο fb βρήκα ένα κείμενο που αναφέρεται στο project: «Η Terra Ferea είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο των αρωματικών φυτών από το 1994, κυρίως με στο εμπόριο χονδρικής. Έχοντας ήδη εδραιωθεί σε 8 ευρωπαϊκές χώρες, τις ΗΠΑ και τον Καναδά, αποφάσισε να δημιουργήσει μια νέα σειρά προϊόντων (λιανικής πώλησης) από αρωματικά βότανα με σκοπό την προώθησή τους στο εξωτερικό. Σκοπός του σχεδιασμού αποτέλεσε από την αρχή η απόδοση της “ελληνικότητας” των προϊόντων, και η ανάδειξη της κληρονομιάς του τόπου προέλευσης των αρωματικών φυτών.

terra04

Δημιουργήσαμε μια σειρά από εικονογραφήσεις που απεικονίζουν όχι μόνο την διαδικασία παραγωγής και συγκομιδής, αλλά τον γενικό τρόπο ζωής της ελληνικής επαρχίας, συμπληρώνοντας η μια την άλλη. Οι παραστάσεις και οι χαρακτήρες μεταφέρονται από την μία ετικέτα στην επόμενη, ενισχύοντας έτσι το μήνυμα της “οικογένειας” προϊόντων, και δημιουργώντας οπτικό ενδιαφέρον».

Κλείνοντας, ένα συμπέρασμα: Η συνεργασία, η συμπόρευση και η σύμπραξη δημιουργικών και παραγωγικών δυνάμεων σε ένα τόπο είναι ισχυρή ένδειξη της διεκδικήσιμης δυνατότητας να υπάρξει στο προσεχές μέλλον ανάπτυξη και μάλιστα, ισόρροπη ανάπτυξη.

terra05

Στόχος του είναι να καταφέρει να συνδυάζει τις τρεις αυτές πτυχές του design σε ένα ολοκληρωμένο concept για το εκάστοτε project. Aπώτερος σκοπός η επίτευξη μιας οπτικής αλληλουχίας, η οποία ξεκινάει από το λογότυπο, αφομοιώνεται μέσα στον χώρο και προβάλλεται αντίστοιχα και στο διαδίκτυο.

error: Content is protected !!