αρχείο λήψης

Τουρισμός απ’ τα Lidl…

milonas

Παραθεριστές που κάνουν το μπάνιο τους σε περιοχή του Παγασητικού θέλουν να παραγγείλουν πασίγνωστη μάρκα ουίσκι, καθώς θέλουν μέσα στην θερινή ραστώνη και στις διακοπές τους, να απολαύσουν το ποτό τους δίπλα στο κύμα.

Η υπάλληλος, που μιλά-δεν μιλά καλά τα ελληνικά, λέει ότι δεν γνωρίζει τί είναι αυτό. Το ζευγάρι εξηγεί και η παραγγελία συνεχίζεται. Μετά από 5 λεπτά, η υπάλληλος επιστρέφει και ενημερώνει ότι το συγκεκριμένο ποτό δεν υπάρχει στο μαγαζί. Το ζευγάρι αλλάζει την παραγγελία και ζητά sprite. Η υπάλληλος, επιστρέφει περιχαρής, ενημερώνοντας ότι αυτή την φορά βρήκε ότι ήθελαν οι πελάτες κι αφήνει δυο…γκαζόζες!

Εκνευρισμένοι οι επισκέπτες δέχονται, για να τελειώσει εκεί το… μαρτύριο, μετά από δέκα λεπτά ωστόσο, η υπάλληλος επιστρέφει και πάλι για να ενημερώσει ότι τελικά βρέθηκε το…ουίσκι που ζητούσαν!

Η περιγραφή είναι πέρα για πέρα αληθινή και αφορά μία από τις δημοφιλέστερες παραλίες του Παγασητικού. Με τέτοιες παροχές υπηρεσιών, τι βλέψεις μπορούμε να έχουμε αναφορικά στην ανάπτυξη του τουρισμού και τί να περιμένουμε;

Σημείωση συντάκτη: Επιλέξαμε να μην βάλουμε την σχετική φωτό, ώστε να μην φωτογραφίσουμε περιοχή, γιατί πολύ απλά δεν είναι η στοχοποίηση περιοχής ο σκοπός, αλλά η ανάδειξη του μεγάλου προβλήματος που ονομάζεται έλλειμμα στην επιχειρηματικότητα.

Facebook Comments