Ακριβό ή φθηνό άρωμα; Ποιές είναι οι διαφορές

71185049 915405048842982 463207915021402112 n
milonas 728x120

Γράφει η beauty advisor Χριστίνα Γκερλιώτη

«Αξίζει να προτιμήσετε ένα ακριβό καλλυντικό προϊόν ή η τιμή του είναι “τσιμπημένη” αποκλειστικά και μόνο λόγω …marketing και όλα κάνουν την ίδια δουλειά;»

Αν σας έχει απασχολήσει ποτέ το ερώτημα αυτό, κι έχετε τη διάθεση να διαβάσετε την απάντησή μου, θα σας καταθέσω την άποψή μου πρώτα ως καταναλώτρια και μετά ως επαγγελματίας του χώρου.

«Τους παλιούς καλούς καιρούς» οι αγελάδες ήταν λίγο πιο… παχιές και ήταν όλα πιο εύκολα για να μας απασχολούν τέτοια ερωτήματα.

Τώρα όμως, που τα έξοδα τρέχουν, ίσως αισθάνεστε και ενοχικά αν κάποιες φορές θέλετε να αποκτήσετε ένα πιο ακριβό καλλυντικό προϊόν, ένα επώνυμο άρωμα ή το αγαπημένο σας κραγιόν που το δοκιμάσατε τυχαία και ενθουσιασθήκατε;

Να σας πω πριν το σκεφτείτε ότι σε καμία περίπτωση δεν κρίνουμε το προϊόν μόνο από την τιμή, αλλά εκφράσεις του τύπου «έλα μωρε, το ίδιο είναι, την ίδια δουλειά κάνουν» δεν απηχούν την πραγματικότητα.

Για να σας το πω με απλά λόγια, αυτοκίνητο αποκαλούμε και το νέο μοντέλο της Ferrari, αυτοκίνητο αποκαλούμε και το πρώτο μοντέλο της HYUNDAI. 

Η ασφάλεια, η άνεση και η ποιότητα που μας προσφέρουν όμως είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείτε, ώστε να κάνετε τη σύγκριση μεταξύ των δύο.

Πίσω στο θέμα μας!

Τα καλλυντικά προϊόντα έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα μας, πράγμα που σημαίνει οτι πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι εκτός από θέμα ομορφιάς ή τιμής είναι πρωτίστως θέμα υγείας. Το δέρμα μας, είναι ένα ζωντανό όργανο που δουλεύει συνεχώς όπως και τα υπόλοιπα στο σώμα μας. Το γεγονός ότι δεν βλέπουμε την σκληρή δουλειά του δεν σημαίνει πως εκείνο δεν την κάνει!

Πριν δυσαρεστηθείτε για το πόσο ακριβό είναι ένα άρωμα, σκεφθείτε πως υπάρχει μια σειρά από χημικούς, δερματολόγους, ερευνητές, αρωματοποιους και άλλους επιστήμονες πίσω από κάθε όμορφο μπουκάλι που εσείς χαζεύετε στη βιτρίνα των Hondos Center.

Υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι εργάζονται επί μήνες προκειμένου να δημιουργήσουν μια πιο πρακτική συσκευασία για εμάς, αλλά κυρίως, το luxury άρωμά σας υπερτερεί από το «έλα μωρέ δε βαριέσαι, όλα ίδια είναι» σε:

Ποιότητα – Δε θα σας προκαλέσει ερεθισμό στην επιδερμίδα σας ή άλλα προβλήματα.

Διάρκεια – Θα είναι πάντα εκεί για να θυμίζει την παρουσία σας σε εκείνους που απολαμβάνουν τη σιλουέτα σας.

Διαχρονικότητα – Όλοι θυμούνται το άρωμα της Μέρλιν Μονρόε σχεδόν 60 χρόνια μετά τον θάνατό της.

Εκλεπτυσμέμο γούστο – Το άρωμα αποτελεί μία προβολή της προσωπικότητάς μας.

Ας απαντήσουμε όμως στο ερώτημα τι μπορεί να περιέχει κι ένα άρωμα «μαϊμού»; Αν απαντήσατε, αποστάγματα λουλουδιών, μπαχαρικά και ξύλα κάνατε μάλλον λάθος. Μια εξάχρονη έρευνα των δημοσιογράφων του αμερικάνικου Harpers Bazaar με την υποστήριξη του Διεθνούς Οργανισμού Αρωμάτων είχε δείξει παλιότερα ότι σε αρώματα «μαϊμού» που αγοράστηκαν από πλανόδιους, ή από το διαδίκτυο (π. χ στο e-Bay), εκτός από πρώτες ύλες κάκιστης ποιότητας και νοθευμένο οινόπνευμα, ανιχνεύθηκαν επικίνδυνα βακτήρια, αντιψυκτικό αυτοκινήτων ακόμα και ούρα-αυτά, προφανώς, για …χρώμα! Οι δερματολόγοι μάλιστα εικάζουν ότι η κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων δερματίτιδας εξ επαφής, ερεθισμού των ματιών και αλλεργιών τα τελευταία χρόνια οφείλεται μεταξύ άλλων και στη χρήση “ύποπτων” αρωμάτων .

Κι επειδή μπορεί να είστε δύσπιστες επισκεφθείτε ένα κατάστημα καλλυντικών και δοκιμάστε στον ένα καρπό το γνήσιο και στον άλλο το «φθηνό». Μυρίστε τα. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά, περιμένετε δέκα λεπτά. Τα αρώματα μαϊμού, δεν διαθέτουν την πλούσια αρωματική πυραμίδα ενός γνήσιου και πολύ γρήγορα ξεθυμαίνουν.

Άλλωστε όπως λέει και ο λαός μας, «τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια»

error: Content is protected !!