Του έκλεψαν την πιστωτική και έκαναν αγορές 2.000 ευρώ

2762011
stergiou
fotou
Ontopoulos780x90


Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2019, 14:18

Εξιχνιάστηκε μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ιωαννίνων, υπόθεση απάτης μέσω διαδικτύου στα Ιωάννινα.

Για την υπόθεση ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία ενός άνδρα και μίας γυναίκας, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για απάτη.  

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε ύστερα από καταγγελία στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ιωαννίνων, σύμφωνα με την οποία ο καταγγέλλων διαπίστωσε χρώσεις στην πιστωτική του κάρτα κατά το χρονικό διάστημα από 17 έως 27 Σεπτεμβρίου 2019, για διαδικτυακές αγορές, τις οποίες δεν είχε πραγματοποιήσει ο ίδιος.

Από την ενδελεχή αστυνομική έρευνα της παραπάνω υπηρεσίας διαπιστώθηκε η εμπλοκή των δύο δραστών, οι οποίοι, αφού υπέκλεψαν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του παθόντα, στη συνέχεια πραγματοποίησαν διαδικτυακές αγορές ύψους περίπου -2.290- ευρώ.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων.

Τι μπορείτε να κάνετε αν σας κλέψουν την πιστωτική κάρτα ή αν πιστεύετε πως έχετε πέσει θύμα εξαπάτησης 

 

  • Η απώλεια ή κλοπή της πιστωτικής ή αναληπτικής κάρτας πρέπει να γνωστοποιείται το ταχύτερο δυνατό στην αρμόδια υπηρεσία της τράπεζας, ενώ του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας στην οικεία αστυνομική αρχή η οποία θα εκδώσει βεβαίωση απώλειας. Δήλωση απώλειας της ταυτότητας πρέπει απαραιτήτως να κάνετε και στην Τειρεσίας ΑΕ προσκομίζοντας τη βεβαίωση απώλειας που σας έδωσε το αστυνομικό τμήμα. Στην Τειρεσίας ΑΕ τηρείται αρχείο απολεσθέντων ταυτοτήτων και διαβατηρίων.
  • Μπορείτε να ζητήσετε από την τράπεζα τα παραστατικά, από τα οποία προκύπτει η οφειλή σας και η ανάληψη της σχετικής υποχρέωσης από μέρους σας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε απάντηση, μπορείτε να προσφύγετε εγγράφως στην αρμόδια Υπηρεσία Πελατών της Τράπεζας.
  • Έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε σχετικά στοιχεία για τις αμφισβητούμενες συναλλαγές και την ορθή λειτουργία του ΑΤΜ. Σε περίπτωση που δεν λάβετε απάντηση, μπορείτε να προσφύγετε εγγράφως στην αρμόδια Υπηρεσία Πελατών.
  • Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να αναγράφετε το ΡΙΝ ακόμη και υπό κωδικοποιημένη μορφή σε αντικείμενα που τηρείτε μαζί με την κάρτα σας (στο πορτοφόλι ή την τσάντα σας, στο ευρετήριο τηλεφώνων, στο κινητό τηλέφωνο κ.λ.π.) και κυρίως να μην χρησιμοποιείτε ως ΡΙΝ αριθμούς που αποκωδικοποιούνται εύκολα (π.χ. ημερομηνία γέννησης, χρονολογίες επετείων κ.λ.π.) Σας υπενθυμίζουμε ότι το ΡΙΝ είναι αυστηρά προσωπικό και δεν πρέπει να γνωστοποιείται σε τρίτους.

     

Με πληροφορίες: Pamepreveza


Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2019, 14:18

ΠΗΓΗ

error: Content is protected !!