10.000 αιτήματα πολιτών ικανοποιήθηκαν από τον Δήμο Βόλου μέσω της εφαρμογής NovoVille [πίνακες]

novoville app 4628 1
milonas 728x90 1
FCO Banner 728x110 1

 Ο Δήμος Βόλου για 4η χρονιά συνεχίζει τη λειτουργία της πλατφόρμας novoville, παρέχοντας τόσο στις δημοτικές υπηρεσίες του, όσο και στους δημότες του ακόμα ένα ισχυρό όπλο στην εργαλειοθήκη της αντιμετώπισης των προβλημάτων καθημερινότητας από το κινητό τους τηλέφωνο!

 Η πρωτοποριακή πλατφόρμα ξεκίνησε τη λειτουργία της για τον Βόλο από τον Σεπτέμβριο του 2017 και συνεχίζει μέχρι σήμερα.

 Το σύνολο των αναφορών που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας τα τελευταία τρία χρόνια ανήλθε στις 13.535, με την κατάσταση επίλυσης των 9.922 να έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, 3.595 από αυτές να βρίσκονται σε εξέλιξη και 18 να είναι εκκρεμείς.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 Ο αριθμός των νέων δημοτών που καταγράφηκαν στην πλατφόρμα novoville στο διάστημα Σεπτέμβριος 2016 – Φεβρουάριος 2019 ανήλθε στους 7.187. Οι πιο συχνές αναφορές που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αναφέρονται στις κατηγορίες “Φωτισμός δημόσιος βλάβη” (2.371) και “Κλάδεμα υψηλών δέντρων” (1.317).

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 Ο μέσος χρόνος απόκρισης της επίλυσης των δημοτικών υπηρεσιών και ενημέρωσης της πλατφόρμας ανά αίτημα ανήλθε στις σχεδόν 2 εβδομάδες και 7 ώρες, διάστημα που θεωρείται ικανοποιητικό για τα ελληνικά δεδομένα, ενώ σκοπός της δημοτικής αρχής του Αχιλλέα Μπέου είναι ο χρόνος ανταπόκρισης να μειωθεί.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

 

 

error: Content is protected !!