Ανακοίνωση της «Νέας Εποχής» για την διαδικασία επιλογής της νέας συμβούλου του Δημάρχου Αγιάς

56504192 2096161677136287 2148416575026233344 n
milonas 728x120

Σε ανακοίνωση της της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Αγιάς τονίζεται:

Κατά την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, πριν τις Δημοτικές εκλογές του 2019, ήταν έντονος ο προβληματισμός όλων στο  δήμο μας για τα θέματα που αφορούν την ανάπτυξη του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας. Μάλιστα είχε στηθεί (κυριολεκτικά και μεταφορικά) ένα debate από φορείς του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας , γεγονός που προφανώς σκόπευε να αναδείξει την αγωνία των δημοτών για τους συγκεκριμένους τομείς αυτούς. Στο debate αυτό η παράταξή μας δεν συμμετείχε. Είχαμε τις υποψίες μας για μεροληψία μιας μερίδας  εκ των διοργανωτών, υποψίες που τελικά επιβεβαιώθηκαν μόλις καταρτίστηκε το ψηφοδέλτιο του Δημάρχου Αγιάς.

Σε λίγες ημέρες κλείνει ένας χρόνος από αυτό το debate.  Και ίσως σε  επετειακό πνεύμα, μας ανακοινώθηκε η νέα σύμβουλος του Δημάρχου σε θέματα επιχειρηματικότητας και τουρισμού.  Η νέα σύμβουλος είναι μια συμπαθέστατη  συμπολίτισσα. Είμαστε βέβαιοι ότι θα υπερβάλλει εαυτόν για να ανταποκριθεί με τον καλύτερο τρόπο στα καθήκοντά της. Δεν ξέρουμε όμως αν αυτό είναι αρκετό. Κι αυτό επειδή οι επαγγελματικές περγαμηνές  της δεν φαίνεται να έχουν σχέση με τα καθήκοντά που της ανατέθηκαν. Ειλικρινά, για το καλό του τόπου, της ευχόμαστε καλή επιτυχία.

Ο κάθε Δήμαρχος έχει δικαίωμα να ορίζει ο ίδιος τους συμβούλους του και φυσικά δεν είμαστε εμείς που θα του υποδείξουμε ποιοι θα είναι αυτοί. Όμως από την στιγμή που οι σύμβουλοί του  αμείβονται  από τον Δήμο Αγιάς, τότε οι επιλογές του υπόκεινται στην αυστηρή κρίση όλων μας.

Με την επιλογή του ο Δήμαρχος Αγιάς δείχνει πόσο ευκαιριακά ασχολείται με τα θέματα της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού. Άλλωστε τόσα χρόνια σ’ αυτήν την θέση δεν έχει να δείξει και κάτι το σημαντικό, όπως φαίνεται από πρόσφατες στατιστικές που είδαν την δημοσιότητα. Δείχνει καθαρά πως περισσότερο ασχολείται με τα προεκλογικά ρουσφέτια και λιγότερο με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του, σαν αυτές που ανέξοδα- λόγω διοργανωτών- έκανε στο debate του 2019. Είναι γνωστή στους πολιτικά έμπειρους η μέθοδος δημιουργίας εκλογικών ομήρων.

Πάντως η σιωπή όλων αυτών που πριν ένα χρόνο «ανησυχούσαν» για το μέλλον του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας στον τόπο μας ίσως εξηγεί τον λόγο που οι τομείς αυτοί βρίσκονται σε «νηπιακή» κατάσταση.

Πηγή: onlarissa.gr

error: Content is protected !!