Κρίμα…

8363456 l
milonas 728x120

Η στάση του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων και γραφείων Μαγνησίας στο θέμα των ταξιδιωτών από τον Βόλο, που βρέθηκαν σε συνέδριο διαλογισμού στην Κωνσταντινούπολη, μόνο ως περίεργη μπορεί να χαρακτηριστεί.

Ας πάρουμε το χρονικό της ιστορίας…

Το Σάββατο το πρωί, το TheNewspaper.gr δημοσιεύει αποκλειστικά την είδηση της εκδρομής, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων στην τοπική κοινωνία. Το δημοσίευμα δεν αναφέρει οτι το ταξίδι διοργανώνεται από τοπικό γραφείο του Βόλου.

Ακολουθεί η επικοινωνία του προέδρου και μελών του Σωματείου με τον αρχισυνάκτη του TheNewspaper.gr ώστε να διευκρινιστεί, μετά τις αντιδράσεις, οτι το γραφείο δεν είναι Βολιώτη επιχειρηματία.

Αμέσως, ανταποκρινόμενοι στο αίτημα, οι δημοσιογράφοι του TheNewspaper.gr κάνουν αυτή την ανάρτηση, για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, αναφέροντας οτι πρόκειται για γραφείο της Βορείου Ελλάδας.

Δύο ημέρες αργότερα, τοπική εφημερίδα, φιλοξενεί στο πρωτοσέλιδό της τις έντονες αντιδράσεις από το δημοσίευμα του TheNewspaper.gr και αναδεικνύει κι αυτή το θέμα, με πρωτοσέλιδη αναφορά τη Δευτέρα και την Τρίτη.

Τη Δευτέρα, στο προσωπικό του προφίλ στο facebook ο πρόεδρος του Σωματείου, αναφέρει μεταξύ άλλων για την αποκάλυψη, οτι η είδηση είναι ψευδής και διασύρεται ένας ολόκληρος κλάδος. Συγκεκριμένα:

 “Το τελευταίο 24ωρο έχουμε δει με μια ψευδή είδηση να διασύρεται ένας ολόκληρος κλάδος, αυτός των τουριστικών επιχειρήσεων και των λεωφορείων, της πόλης του Βόλου.”

Πως διασύρθηκε ο κλάδος, αφού κανείς δεν ανέφερε οτι το γραφείο ήταν Βολιώτικο; Γιατί αναφέρεται σε ψευδή είδηση ενώ η είδηση προφανώς ήταν αληθινή και εκδρομείς από τον Βόλο συμμετείχαν σε εκδρομή στην Τουρκία;

Την ίδια μέρα, λίγες ώρες αργότερα, με δελτίο τύπου το Σωματείο αναφέρει:

“Σε επικοινωνία μας με το τουριστικό γραφείο της Καβάλας, μας επισημάνθηκε ότι δεν υπάρχουν στις λίστες του γκρουπ άτομα που να προκύπτει ότι ταξιδεύουν οργανωμένα από το Βόλο.”

Μέσα σε λίγες ώρες, η είδηση από ψευδής έγινε αληθής. Και μάλιστα, βρήκαν και το τουριστικό γραφείο που διοργάνωσε την εκδρομή! Και τους διαβεβαίωσε -όπως οι ίδιοι λένε- οτι δεν υπάρχουν άτομα που να ταξιδεύουν οργανωμένα από τον Βόλο.

Σε σημερινή ανακοίνωση το ιδιο Σωματείο μας ενημερώνει οτι έγινε η εκδρομή, οτι επέστρεψαν οι ταξιδιώτες από τον Βόλο (8 άτομα), αλλά μετέβησαν με ΙΧ και όχι με λεωφορεία! Δέκα αράδες πιο πάνω βέβαια, αναφέρουν οτι για τη μεταφορά τους μισθώθηκαν δύο λεωφορεία από τη Θεσσαλονίκη στην Κωνσταντινούπολη. Επίσης μας λένε οτι δεν είναι γκρουπ τουριστών αλλά προσχηματισμένη κλειστή ομάδα!

Στην ίδια ανακοίνωση συμπερασματικά αναφέρουν οτι “Λανθασμένα λοιπόν διαδόθηκε από τοπικό Μ.Μ.Ε. η εντύπωση ότι υπήρξε οργανωμένο γκρουπ 20 ατόμων από γραφείο του Βόλου, που ταξίδεψε στην Κωνσταντινούπολη, και δημιουργήθηκε αναστάτωση και οργή στην τοπική κοινωνία.” 

Απολύτως ψευδές. Κανένα δικό μας δημοσίευμα δεν αναφέρθηκε σε γραφείο του Βόλου, αλλά δημοσιεύσαμε και ξεχωριστό διευκρινιστικό σχόλιο!

Γιατί μπλέχτηκαν τόσο τα πράγματα;

Γιατί οι επαγγελματίες αυτοί δεν είπαν εξ’ αρχής οτι το δημοσίευμα ισχύει απόλυτα (ο αριθμός είκοσι που γράφτηκε αφορούσε Θεσσαλούς και όχι μόνο Βολιώτες) και οτι κακώς ο συνάδελφός τους, παρότι απολύτως νόμιμος, μπορεί και να χαρακτηριστεί ανεύθυνος!

Οτι δηλαδή ακριβώς γράψαμε στο αρχικό μας ρεπορτάζ!

Με όλη τη διαχείριση της κατάστασης, κατάφεραν να παίζει πρώτο θέμα σε όλη την Ελλάδα και τελικά να εκθέτουν μόνοι τους τον κλάδο που εκπροσωπούν, άνευ λόγου και αιτίας, αφού κανείς ποτέ δεν κατηγόρησε τα βολιώτικα ταξιδιωτικά γραφεία.

Κρίμα…

 

error: Content is protected !!