«Restart Tourism»: Το σχέδιο για τον τουρισμό

2879357
banner
milonas 728x90 1

Με τρεις πολιτικές στοχεύσεις επιχειρεί η κυβέρνηση να θωρακίσει τον τομέα του Τουρισμού, ενόψει της επικείμενης επανεκκίνησης της τουριστικής περιόδου, στην καμπάνια που παρουσιάζεται αυτή την ώρα στο Ζάππειο με ομιλητή τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Η πρώτη στόχευση είναι να παραμείνουν υγιείς οι εργαζόμενοι, η δεύτερη να υπάρχει δυνατότητα να αντιμετωπιστεί άμεσα και αποτελεσματικά τυχόν κρούσμα κορονοϊού μεταξύ των επισκεπτών στους τουριστικούς προορισμούς και δη στα νησιά και η τρίτη να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας στον τομέα του Τουρισμού. Κατ’ επέκταση το πρωθυπουργικό επιτελείο έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου, ώστε να δοθεί ώθηση με ασφάλεια στην ιδιότυπη φετινή τουριστική σεζόν.

Στο πλαίσιο αυτό προετοιμάστηκε με προσοχή η σημερινή εκδήλωση με τίτλο «Restart Tourism», κατά την οποία ο υπεύθυνος του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης, θα παρουσιάσει την εθνική καμπάνια, ώστε η Ελλάδα να διεκδικήσει ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από μία εμφανώς μικρότερη τουριστική πίτα διεθνώς.

Στην εκδήλωση απευθύνει χαιρετισμό ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επιθυμεί να ενισχύσει τη διευρυνόμενη επιρροή του σε ευρωπαϊκό επίπεδο και να ρίξει αξιόμαχα όπλα στην εκστρατεία της χώρας, για ουσιαστική στήριξη του τουριστικού τομέα που αποτελεί τη ναυαρχίδα της οικονομίας της.

«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε».

«Η πανδημία άλλαζε πολλά. Επέφερε βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση», είπε στην αρχή της ομιλίας του κατά την παρουσίαση της καμπάνιας ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο μήνυμα που απηύθυνε στις 20 Μαΐου για την επανεκκίνηση της οικονομίας και του τουρισμού, ο πρωθυπουργός είχε πει χαρακτηριστικά ότι «όπλο μας είναι τα διαβατήριο ασφάλειας, αξιοπιστίας και υγείας που έχει κερδίσει η χώρα μας. Η μεγάλη της φήμη. Η υγειονομική ασπίδα, σε κάθε τόπο φιλοξενίας. Και βέβαια, το μεράκι του Έλληνα που πάντα τον εμπνέει ο Ξένιος Δίας. Ας αντικρίσουμε, όμως, με θάρρος την πραγματικότητα: Τον Απρίλιο και τον Μάιο ο τουρισμός βρέθηκε στο ναδίρ. Ό,τι πετύχουμε, λοιπόν, φέτος θα είναι κέρδος».

Επιπλέον ο κ. Μητσοτάκης είχε κάνει σαφές ότι «προτεραιότητα είναι να προστατεύσουμε τις θέσεις εργασίας. Και να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες του κλάδου να ετοιμάσουν την μεγάλη τους αντεπίθεση το 2021. Γιατί η υπεράσπιση της απασχόλησης αποτελεί προϋπόθεση για την επιστροφή στην ανάπτυξη. Και η μαζική απώλεια θέσεων εργασίας δεν σημαίνει παρά διόγκωση των ανισοτήτων».

 

ΠΗΓΗ

error: Content is protected !!