Επιμελητήριο Λάρισας: Webinar Αμερικανικής εταιρείας έρευνας αγοράς IRI για την διαφήμιση και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες εν μέσω πανδημίας

image001
FCO SUMMER 80 728x90 1
milonas 728x90 1

Το Επιμελητήριο Λάρισας ενημερώνει ότι: Η με έδρα το Σικάγο αμερικανική εταιρεία έρευνας αγοράς και ανάλυσης δεδομένων IRI (iriworldwide.com) διοργάνωσε την Τρίτη, 7 Ιουλίου webinar με θέμα την διαφήμιση εν μέσω πανδημίας και το πόσο οι νέες καταναλωτικές συνήθειες μπορούν να αποτελέσουν εργαλείο για την καταμέτρηση, κατάκτηση και διατήρηση πελατείας.

Το webinar παρουσίασαν από πλευράς IRI o Nishat MehtaPresidentMedia Center of Excellence της IRI ενώ συμμετείχε και ο Drew BreunigExecutive Vice PresidentStrategy, της PlaceIQ (placeiq.com), επίσης εταιρείας ανάλυσης επιχειρηματικών δεδομένων με έδρα την Νέα Υόρκη και  και το παρακολούθησε ο Προιστάμενος του Γραφείου ΟΕΥ Σικάγο, Δημήτρης Πετρόπουλος.

Παρά το γεγονός οτι τα δεδομένα που παρουσιάσθηκαν αφορούσαν την αγορά των ΗΠΑ, εκτιμούμε οτι τόσο η μεθοδολογία, όσο και τα αποτελέσματα θα είναι χρήσιμα και για ελληνικές επιχειρήσεις, σε ό,τι αφορά τις διαφαινόμενες διαφοροποιήσεις των επιλογών των καταναλωτών και τις συνακόλουθες επιλογές από πλευράς επιχειρήσεων.

Διαβιβάζουμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προς γνώση και για δική σας χρήση την παρουσίαση του webinar την οποία μας απέστειλε η IRI.  

 Για την διευκόλυνση σας, σταχυολογούμε αριθμό ενδεικτικών δεδομένων/εκτιμήσεων του webinar:

1. H έναρξη του lockdown στις ΗΠΑ τοποθετείται χρονικά περί τις 10 Μαρτίου, όταν το NBA διέκοψε το πρωτάθλημα και ο Τομ Χανκς ανακοίνωσε οτι ασθενεί. Από την στιγμή εκείνη σημειώθηκε κατακόρυφη πτώση των οικονομικών δραστηριοτήτων με εξαίρεση τα σούπερ μάρκετ – παντοπωλεία και σε μικρότερο βαθμό τα φαρμακεία (γράφημα σελ. 4).

2. Η κίνηση των καταναλωτών διαφοροποιείται σημαντικά μεταξύ των διαφόρων μορφών εστίασης, αγορών, διασκέδασης, και υπηρεσιών, όπως φαίνεται από το γράφημα της σελίδας 5 και η ανάκαμψη δεν είναι πάντα του ίδιου μεγέθους.

3. Με λιγότερες μετακινήσεις και φόβους μεγάλων συγκεντρώσεων η κίνηση στα καταστήματα τροφίμων διαμοιράζεται ομοιόμορφα κατά την διάρκεια της ημέρας και είναι μειωμένη κατά το τέλος του εργασίμου ωραρίου, όπου παρατηρούνταν και προ της πανδημίας συνωστισμός (γράφημα σελίδας 7).

4. Τείνουν να μειωθούν οι αποστάσεις που είναι διατεθειμένοι να διανύσουν οι καταναλωτές μέχρι τις επιχειρήσεις, η μεγαλύτερη μείωση αφορά τα εστιατόρια κατά -26% (γράφημα σελ. 9).

5. Μιεωμένοι είναι και οι χρόνοι επίσκεψης σε κατάστημα εστίασης μετά από αγορά τροφίμων (γράφημα σελ. 10)

6. Η ανάκαμψη της αγοράς δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά διαφέρει από περιοχή σε περιοχή ή ακόμη και σε επίπεδο γειτονιάς (γραφήματα σελ. 11-13)

7. Τα προιόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνουν το μερίδιο τους, τόσο στο εύπορο όσο και στο φτωχότερο κομμάτι της αγοράς, διατηρώντας όμως ισχυρότερο μερίδιο στο δεύτερο (γράφημα σελ. 22).

Για διευκρινίσεις είμαστε στην διάθεση σας και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο γραφείου +1 312 335 3915 εσωτ. 817 (ώρες Ελλάδας 5 το απόγευμα έως 1 το πρωί) ή στο κινητό +1 773 580 6730 (ώρες Ελλάδας 5 το απόγευμα έως 7 το πρωί).

Πηγή: onlarissa.gr

error: Content is protected !!