ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σκάνδαλο Πέτσα: Παρέμβαση Συμβουλίου της Ευρώπης για το διαφημιστικό πρόγραμμα “Μένουμε σπίτι”

menoume spiti 1021x580 2
milonas 728x90 1
FCO Banner 728x110 1

Νέα δεδομένα στην υπόθεση διαχείρισης της διαφημιστικής καμπάνιας αντιμετώπισης της COVID-19 από την ελληνική κυβέρνηση. Σε παρέμβασή του το Συμβούλιο της Ευρώπης, ύστερα απόκαταγγελία του Διεθνούς Ινστιτούρου Τύπου αναφέρει πως  “Ελληνικά ΜΜΕ που ασκούσαν κριτική στην κυβέρνηση τέθηκαν εκτός ή περιορίστηκαν από την καμπάνια οικονομικής υποστήριξης των 20 εκατομμυρίων ευρώ, εν μέσω της πανδημίας της Covid-19.

“Μία ανάλυση έδειξε ότι αρκετά Μέσα που χαρακτηρίζονται ως “αντιπολιτευόμενα” έλαβαν δυσανάλογα μικρό κομμάτι της διαφημιστικής πίτας, σε σύγκριση με Μέσα που πρόσκεινται στην κυβέρνηση, παρά το γεγονός πως (τα πρώτα) είχαν μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό”. Η παρέμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης κάνει και ειδική μνεία στον αποκλεισμό της εφημερίδας “Documento”. Η ελληνική κυβέρνηση απάντησε πως στην καμπάνια έλαβαν μέρος 1.232 ΜΜΕ και πως δόθηκαν χρήματα και σε αντιπολιτευόμενα, αναφέροντας την “Εφημερίδα των Συντακτών”, τον “Ριζοσπάστη”, το “Δρόμο της Αριστεράς” και το ραδιοφωνικό σταθμό  Στο Κόκκινο.

typologies.gr

error: Content is protected !!