Σεμινάριο μάρκετινγκ στον Βόλο από τον Γ. Πρωτοπαπαδάκη

τ35τ
stergiou
fotou
728x110 3

Σ’ αυτή την απογευματινή, online συνάντησή μας με τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, συγγραφέα, καθηγητή, blogger και εισηγητή σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων θα μιλήσουμε για το συγγραφικό του έργο, το Marketing και για το σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”, στο οποίο θα μας μυήσει σε μεθόδους και πρακτικές που θα οδηγήσουν στην παροχή μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας στον πελάτη μας.

728X100 3

Η παρουσίαση θα γίνει σε απευθείας σύνδεση με τον εισηγητή από την Αθήνα, θα μεταδοθεί ζωντανά   από την σελίδα του Open Office Volos στο Facebook αλλά και στο χώρο του Open Office Volos όπου η είσοδος είναι δωρεάν (για την παρουσία σας στο χώρο, παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή καθώς, λόγω μέτρων προστασίας, ο αριθμός συμμετοχών είναι περιορισμένος).

          ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020
  • ΩΡΑ: 7:00μμ 
  • ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
    Η παρακολούθηση της εκδήλωσης θα γίνεται στο χώρο του Open Office και μέσω διαδικτύου live στη σελίδα του Open Office Volos στο Facebook.
  • ΚΟΣΤΟΣ:
    Δωρεάν
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
    email: [email protected]
    τηλ. 2421023099, 6936831784, 6974325528

    Σημείωση
  • Οι συμμετοχές στο χώρο του Open Office είναι περιορισμένου αριθμού, οπότε και απαιτείται η δήλωση συμμετοχής.



Ο ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, blogger και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. 

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση. Εχει προσκληθεί ως ομιλητής αλλά και ως εισηγητής σεμιναρίων (για θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης παραπόνων και του μάρκετινγκ) από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum, το Travel Daily News κ.ά.
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Διαχειρίζεται το μπλογκ marketing-tips.gr, αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., και κατά καιρούς σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ”FoodLab” στη Χίο και το ”Κτήμα Υδρούσα” στην Ανδρο. Είναι συνεργάτης, τέλος, της start up “Hotel Training”, μιας καινοτόμας διαδικτυακής πλατφόρμας εκπαίδευσης αποκλειστικά για ξενοδοχοϋπαλλήλους.

Εχει συγγράψει τα βιβλία:
◎ ”Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3”
◎ ”Παράπονα Πελατών”
◎ ”Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών”
◎ ”Super Flops”
◎ ”Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!”
◎ “Είναι τρελός ο Εφευρέτης”
◎ ”Δημόσιες Σχέσεις”
◎ “Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό”
◎ “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”
◎ ”Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση”
◎ ”Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση”
◎ ”E-Tourism”
◎ ”Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης”.

Το Open Office Volos, ένας σύγχρονος πολυχώρος εργασίας, έμπνευσης, δικτύωσης και ανάπτυξης στην καρδιά του Βόλου, άνοιξε πριν λίγες μέρες τις πόρτες του στο κοινό. Μια δυναμική κοινότητα ανθρώπων που θέλουν να δημιουργήσουν, ένας χώρος συνάντησης μεγάλων και νέων ιδεών, ένα business στέκι των επιχειρηματιών και  επαγγελματιών αλλά και εκείνων που επιθυμούν και σκοπεύουν να ενταχθούν στις κατηγορίες αυτές.

Για το σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”, το Open Office Volos  καλωσορίζει τον κ.Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, συγγραφέα, καθηγητή, blogger και εισηγητή σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.

Το Σεμινάριο «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην παροχή μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας του πελάτη, η οποία θα προέλθει μέσα από την άριστη εξυπηρέτησή του.
Απώτερος στόχος αυτού του διαδραστικού σεμιναρίου είναι, μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, να μυήσει τους συμμετέχοντες σε απλές, δοκιμασμένες και ανέξοδες πρακτικές, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία επιχείρηση και ως εκ τούτου θα ενισχύσουν τα ποσοστά ικανοποίησης, πιστότητας και διατήρησης των πελατών της.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
  • Η διαφορά μέτριας και ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • 7 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
  • Τι είναι (και τι δεν είναι) η εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Γιατί η εξυπηρέτηση χωλαίνει;
  • Η εξυπηρέτηση πελατών ως σύστημα
  • To εσωτερικό μάρκετινγκ
  • 72 ανέξοδες πρακτικές άριστης εξυπηρέτησης
  • 14 customer service τεχνικές
  • Ο «κανόνας 10×4»
  • Η αρχή 20/80
  • The primacy and recency effect
  • 7 πράγματα που δεν ξέρουμε για τους πελάτες μας
  • Όταν ο επισκέπτης απαιτεί να μιλήσει με το αφεντικό
  • The service-recovery principle
  • Το Παράθυρο Johari
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Η αρχή LEARN

          ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 3 Οκτωβρίου 2020
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10:00 – 16:00, 6 ώρες 
  • ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
    Η παρακολούθηση του σεμιναρίου θα γίνεται στο χώρο του Open Office και μέσω διαδικτυακής εφαρμογής.
  • ΚΟΣΤΟΣ:
    – Συμμετοχή στον χώρο του Open Office 

  έως 15 άτομα (περιλαμβάνεται Coffee break  & Snack break): 110,00€
– Διαδικτυακή παρακολούθηση: 80,00€

  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ
    – Συμμετοχή στον χώρο του Open Office:  90,00€
    – Διαδικτυακή παρακολούθηση: 65,00€
    ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ:
    – Έγκαιρη κράτηση έως 15/9
    – Ανέργους, φοιτητές, πολύτεκνους
    – Συμμετοχή από 2 μέλη της ίδιας επιχείρησης και άνω

    Σημείωση: 
  • Οι συμμετοχές στο χώρο του Open Office είναι περιορισμένου αριθμού και στους παρευρισκόμενους θα παρέχεται coffee break & snack break
  • Για την διαδικτυακή παρακολούθηση η χρήση μικροφώνου και κάμερας δεν είναι υποχρεωτική
  • Μετά το τέλος παρακολούθησης όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης
  • ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Όλοι οι συμμετέχοντες αντί σημειώσεις θα λάβουν δωρεάν το ομότιτλο βιβλίου του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη “”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”

Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, blogger και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. 

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση. Εχει προσκληθεί ως ομιλητής αλλά και ως εισηγητής σεμιναρίων (για θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης παραπόνων και του μάρκετινγκ) από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum, το Travel Daily News κ.ά.
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Διαχειρίζεται το μπλογκ marketing-tips.gr, αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., και κατά καιρούς σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ”FoodLab” στη Χίο και το ”Κτήμα Υδρούσα” στην Ανδρο. Είναι συνεργάτης, τέλος, της start up “Hotel Training”, μιας καινοτόμας διαδικτυακής πλατφόρμας εκπαίδευσης αποκλειστικά για ξενοδοχοϋπαλλήλους.

error: Content is protected !!