«Εκτροχιάστηκε» η σιδηροδρομική σύνδεση Βόλου – Λάρισας: Tαλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες

105599372 270447284400294 5892471154440275713 n
MANOLLO GIF
fotou
ΜΥΛΩΝΑΣ ΝΕΟ

Χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση έχει μείνει ο Βόλος και η Λάρισα, μέχρι το τέλος του lockdown, αφού δεν εκτελούνται τα προγραμματισμένα δρομολόγια της γραμμής.

KEN

Οι εκατοντάδες επιβάτες που εξυπηρετούνται καθημερινά και μετακινούνται για την εργασία τους μένουν εκτεθειμένοι, αφού η πρόσβαση στη γειτονική πόλη γίνεται μόνο με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας.

Όμως, κι εκεί, η μείωση των δρομολογίων δημιουργεί “πονοκέφαλο”, αφού ελάχιστοι μπορούν να μετακινηθούν και όχι με όλους τους κανόνες ασφαλείας, αφού τα λίγα λεωφορεία που εκτελούν το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι γεμάτα με κόσμο!

Στο TheNewspaper.gr μίλησε ο αναπληρωτής γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Βόλου και μέλος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Δημήτρης Νικολάου:

«Για ακόμη μία φορά η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απομονώνει τη Μαγνησία και συγχρόνως, όχι μόνο την απαξιώνει, αλλά βάζει σε ομηρία τους επιβάτες. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορούσε να έχει δύο δρομολόγια την ημέρα, ένα το πρωί και ένα το απόγευμα, ώστε να εξυπηρετούνται οι επιβάτες της Μαγνησίας και γενικότερα αυτοί που μετακινούνται μεταξύ των δύο πόλεων, Βόλου και Λάρισας. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν το έκανε, κάτι που δεν είναι μόνο απαράδεκτο και αυταρχικό αλλά και μεροληπτικό, διότι ενώ όλο τον χρόνο επιδοτείται με 2 εκ. ευρώ η γραμμή Βόλου – Λάρισας.

Συγχρόνως τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο που η κίνηση είχε μείωση 60-65% παίρνει 8 εκ. ευρώ. Το θεωρώ απαράδεκτο το να μην γίνονται δρομολόγια για να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες της Μαγνησίας από τη στιγμή που η γραμμή επιδοτείται με τόσα χρήματα. Είναι απαράδεκτο από την πλευρά της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» τόνισε ο κ. Νικολάου.

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δέχετε καθημερινά παράπονα από Βολιώτες και Λαρισαίους για το ΤΡΑΙΝΟstop που έχει επιβάλλει, όμως φαίνεται οτι δεν ιδρώνει το αυτί κανενός!

error: Content is protected !!