Συμβουλές για να αγαπήσετε τη γυμναστική

shutterstock 568633627 768x410 1
stergiou
fotou
728x110 3

Ολα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αγαπήσετε και εσείς τη γυμναστική και να την εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα

728X100 3 1

Ολοι θέλουμε να ζήσουμε περισσότερο και σίγουρα όλοι θέλουμε να ζήσουμε καλύτερα. Αν και η διαδικασία της γήρανσης εξακολουθεί να έχει τα δικά της «μυστικά», η ιατρική επιστήμη γνωρίζει και επισημαίνει ότι η γυμναστική είναι κρίσιμη για μια μακρά και υγιή ζωή. Η φυσική άσκηση δεν μας υπόσχεται απλώς την πολυπόθητη μακροζωία, αλλά πολύ περισσότερο μας βοηθά να νιώσουμε καλύτερα και άμεσα. Μερικοί ακόμη τρόποι που θα σας βοηθήσουν να συνειδητοποιήσετε τα οφέλη της και θα σας κάνουν να την αγαπήσετε περισσότερο.

Προγραμματίστε την

Μία από τις δυσκολίες που συναντούν όλοι όσοι γυμνάζονται ή θέλουν να ξεκινήσουν είναι ο προγραμματισμός των προπονήσεων μέσα στην εβδομάδα. Οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας και η ανάγκη για μερικές ώρες χαλάρωσης συχνά μας «κρατούν» στον καναπέ ενώ στην πραγματικότητα μπορούμε να ξεκουραστούμε, κάνοντας γυμναστική. Για να τα καταφέρετε μπορείτε να:

* Κρατήσετε με συνέπεια 30 λεπτά, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, για να τα αφιερώσετε στη φυσική σας δραστηριότητα. Μπορείτε να κάνετε οτιδήποτε, ακόμα και δουλειές του σπιτιού ή περπάτημα, αρκεί να μετακινηθείτε.

* Δείτε τη γυμναστική ως κάτι που δεν μπορείτε να αναβάλετε, όπως ένα επαγγελματικό ή ιατρικό ραντεβού.

Βάλτε τα «θέλω» στο πρόγραμμα

Κατά τη διάρκεια αυτής της μισής ώρας, σκεφτείτε τι είναι αυτό που θα θέλατε να κάνετε ή να δοκιμάσετε. Μην απαντήσετε στο τηλέφωνο ή σε ειδοποιήσεις. Απλά αφουγκραστείτε το σώμα σας για να δείτε τι είναι αυτό που χρειάζεστε.

* Ακούστε το σώμα σας και αναλόγως πώς αισθάνεστε κάντε μια δραστηριότητα που σας φαίνεται κατάλληλη για τη συγκεκριμένη στιγμή.

* Μπορείτε να κάνετε αυτή την ψυχική άσκηση για μία εβδομάδα ή μέχρι να αισθανθείτε έτοιμοι για αυτή τη δέσμευση. Ισως να είστε έτοιμοι και ακριβώς την επόμενη μέρα.

Προσαρμόστε τους στόχους σας

Θα ήταν καλό να αφήσετε στην άκρη τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς, αφού η σύντομη απώλεια βάρους δεν συνεπάγεται το «τέλειο» σώμα, που κι αυτό ακόμα διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο και είναι δύσκολο να διατηρηθεί. Στους στόχους σας θα ήταν καλύτερο να συμπεριλάβετε τη φυσική ενέργεια, τη ζωτικότητα και την ευημερία σώματος και νου.

* Η απώλεια βάρους ή λίπους και η απόκτηση μυϊκής μάζας θα έρθουν με συνέπεια και χρόνο. Αυτό που θα ήταν καλύτερο να σκέφτεστε κάθε φορά που γυμνάζεστε είναι τα οφέλη που θα νιώσετε άμεσα.

* Πείτε στον εαυτό σας ότι γυμνάζεστε για να αισθανθείτε καλά και γεμάτοι ενέργεια, καθώς έτσι θα παραμείνετε πιστοί στη δέσμευσή σας.

Απολαύστε τις αλλαγές

Καθώς θα γυμνάζεστε πιο συχνά, θα αρχίσετε να παρατηρείτε ορισμένες αλλαγές τόσο στο σώμα σας όσο και στη διάθεσή σας. Τα άμεσα οφέλη αποτελούν κινητήριο δύναμη που θα σας βοηθήσει να παραμείνετε συνεπείς στο… ραντεβού σας.

Οι αλλαγές: *Η δημιουργικότητα και η δεξιότητα επίλυσης προβλημάτων θα ενισχυθούν, γεγονός που σε συνδυασμό με την εκτόνωση της έντασης θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα το στρες. Στο μεταξύ η ενέργειά σας θα αυξηθεί σημαντικά, με αποτέλεσμα να μην αισθάνεστε τόσο έντονη κούραση, ακόμα και τις μέρες που δεν έχετε γυμναστεί. *Μερικά ακόμα οφέλη είναι η απώλεια βάρους, η αυξημένη αντοχή, η καλύτερη στάση και η αυξημένη μυϊκή μάζα, η καλύτερη κίνηση και ο ποιοτικότερος ύπνος.

Πηγή

error: Content is protected !!