Σε τρεις μήνες φυλάκισης καταδικάστηκε ο Βολιώτης ιερομόναχος που τέλεσε Θεία Λειτουργία παρουσία πιστών, κατά παράβαση των αυστηρότερων μέτρων κατά του κορονοϊού, που τέθηκαν σε ισχύ από χθες τα ξημερώματα.
Ο Βολιώτης ιερομόναχος του Ορθόδοξου Ανατολικού Δόγματος (Παλαιοημερολογίτες) και οι πιστοί βρίσκονταν στη μονή της Αγίας Παρασκευής, που βρίσκεται στο δρόμο Λάρισας-Καρδίτσας.
Στον ιερέα επιβλήθηκε πρόστιμο 1.500 ευρώ και σε είκοσι πιστούς πρόστιμα 300 ευρώ.





