Απάντηση Καμμένου στην κριτική του Κ. Πανταζώνα για το επιμελητηριακό σποτ του τουρισμού

1 11
fotou
ΜΥΛΩΝΑΣ ΝΕΟ

Απάντηση στην καταγγελτική επιστολή του ανεξάρτητου Επιμελητηριακού συμβούλου Κώστα Πανταζώνα με αφορμή την απουσία του Αλμυρού από το νέο σποτ τουριστικής προβολής που έδωσε στη δημοσιότητα το Επιμελητήριο Μαγνησίας δίνει η Θέκλα Καμμένου:

KEN

Αγαπητέ Κώστα, σε συνέχεια της επιστολής σου θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι σε καμιά περίπτωση ο Αλμυρός δεν προσβάλλεται ή έχει ξεχαστεί εσκεμμένα. Το βίντεο της τουριστικής προβολής του Επιμελητηρίου Μαγνησίας έχει συγκεκριμένο άξονα, ο οποίος εστιάζει στα παρακάτω στοιχεία : Το βίντεο εστιάζει σε πλάνα με το σήμα κατατεθέν της Ελλάδας – την θάλασσα και τον ήλιο. Το μοναδικό μπλέ της Ελληνικής θάλασσας το οποίο αποτυπώνεται έτσι μέσα απο τις αχτίδες του ήλιου. Τα στοιχεία που βασίζεται είναι : ‘Ηλιος – Ενέργεια Θάλασσα – Αναζωογόνηση Δάσος & Φύση – Ευεξία Ζωή Al Fresco Ουσιαστικά αφορά την ζωή πριν την πανδημία και αυτή που ευελπιστούμε να ζήσουμε τόσο εμείς όσο και οι επισκέπτες μας στην Μετά Πανδημία εποχή. Παράλληλα, προβάλλει δραστηριότητες, παραδόσεις, την ανεμελιά του καλοκαιριού, παραδοσιακά χωριά και την τοπική αρχιτεκτονική. Σε 2 λεπτά και 31 δεύτερα που κρατάει το video προσπαθούμε να αναδείξουμε την μοναδικότητα της συνολικής περιοχής μας και την δυνατότητα αέναης εξερεύνησης που έχει κάποιος ο οποίος θα αποφασίσει να επισκεφτεί την περιοχή μας – εξού και το Νέο Slogan του Επιμελητηρίου Μαγνησίας για την τουριστική καμπάνια του – Endless Discovery. Τίτλος & Λογότυπο: Μagnesia – Sporades: endless discovery (αέναη εξερεύνηση) Κεντρική ιδέα: Κύκλος: σχήμα χωρίς «αρχή» και «τέλος» = διαδρομή χωρίς τέλος = αέναη εξερεύνηση Κύκλος χωρισμένος σε 4 ίσα τμήματα = 4 εποχές του χρόνου Σύμβολα: 1 βουνό (χειμώνας) 2 ήλιος (καλοκαίρι), 3 θάλασσα (παραλίες, διασκέδαση), 4 εκκλησία (πολιτισμός – παράδοση – ιστορία)

Το βίντεο δεν εστιάζει σε συγκεκριμένες περιοχές αλλά προσπαθεί να αναδείξει περιοχές και όμορφα και αναγνωρισμένα πλάνα της περιοχής μας. Και πιστεύω ότι αυτό το έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό. Σε λιγότερο από 24 ώρες το βίντεο έχει μεγάλη δυναμική (4.6 χλμ views) και προχωράει.

Όσον αφορά την περιοχή του Αλμυρού και την προβολή της θα γίνει αναφορά στις Λίμνες Ζερέλια, Το καταδυτικό πάρκο (όταν και εφόσον επίσημα είναι επισκέψιμο και αδειοδοτημένο) αλλά και η Μονή Ξενιάς την οποία και θεωρώ κορυφαίο σημείο για τον θρησκευτικό τουρισμό κυρίως στην Ρωσική αγορά στο επόμενο βίντεο που θα δημιουργηθεί για τις δράσεις και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην περιοχή της Μαγνησίας και των Σποράδων.

Πίστεψε με ότι θα έχει μεγαλύτερη αξία από το να εμφανίζονταν μία παραλία (πχ. Μιτζέλα) για κλάσμα του δευτερολέπτου (ας μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο βίντεο ξεκάθαρα αφορά την καλοκαιρινή σαιζόν και το concept ήλιο – θάλασσα κυρίως). Η ουσία των δράσεων θα αποδειχθεί απο την αποτελεσματικότητα τους.

Για το Επιμελητήριο η δράση δεν σταματά στην παραγωγή του βίντεο αλλά στον τρόπο που αυτό και τα επόμενα θα διοχετευτούν στις σωστές αγορές μέσω των εργαλείων που έχουμε στην διάθεση μας. Πιστεύω ότι όλοι μας μπορούμε να βοηθήσουμε για την ανάπτυξη της περιοχής μας και των μελών μας. Κανένας δεν περισσεύει ! Τέλος, θα παρακαλούσα όλους τους Μαγνησιώτες και Αλμυριώτες (αν και προσωπικά δεν διαχωρίζω κανένας μας με γεωγραφικό προορισμό) να στηρίξουν την καμπάνια και να προωθήσουν την σελίδα που έχει δημιουργηθεί για την εν λόγω καμπάνια στο facebook.

Διαβάστε τις ειδήσεις του TheNewspaper στο Google News

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber για πιο γρήγορη ενημέρωση
error: Content is protected !!