Προσωρινό λουκέτο βάζουν τα κέντρα αισθητικής στην πόλη του Βόλου, μετά την απόφαση του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας να μπει στο “βαθύ κόκκινο”, δηλαδή στις περιοχές με πολύ υψηλό δείκτη επικινδυνότητας διασποράς του κορωνοϊού.
Τα αυξημένα κρούσματα των τελευταίων ημερών έφεραν την απόφαση για προσωρινό λουκέτο τουλάχιστον μίας εβδομάδας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες τα κέντρα αισθητικής σώματος – προσώπου και αποτρίχωσης θα “κατεβάσουν ρολά” παρότι οι αρχικές εκτιμήσεις έδειχναν οτι θα παραμείνουν σε λειτουργία.
Ιδιοκτήτες των ινστιτούτων ακυρώνουν τις τελευταίες ώρες τα ραντεβού τους, ενώ παραμένει άγνωστο αν θα ανοίξουν και πάλι από Μ. Δευτέρα.
Τα κομμωτήρια και τα ινστιτούτα περιποιησης άκρων (νύχια) παραμένουν ανοιχτά.





