Γυμναστική: 5 οφέλη από τη συνεχή σωματική δραστηριότητα

thenewspaper.gr Γυμναστική 5 οφέλη από τη συνεχή σωματική δραστηριότητα
stergiou
fotou
ΜΥΛΩΝΑΣ ΝΕΟ

Θέλετε να αισθανθείτε καλύτερα, να αποκτήσετε περισσότερη ενέργεια και να αποκτήσετε μακροζωία; Η λύση σε όλα αυτά επιτυγχάνεται μέσω της γυμναστικής. Τα οφέλη για την υγεία από την τακτική άσκηση και τη σωματική δραστηριότητα είναι δύσκολο να αγνοηθούν. Όλοι επωφελούνται από την άσκηση, ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο ή τη σωματική τους ικανότητα.

KENT728X100

Μήπως χρειάζεστε ένα πιο ισχυρό κίνητρο για να ξεκινήσετε να κινείστε; Ρίξτε μια ματιά στους επτά τρόπους με τους οποίους η άσκηση μπορεί να σας οδηγήσει σε μια πιο υγιή και ευτυχισμένη ζωή:

1. Η άσκηση ελέγχει το συνολικό σας βάρος

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της υπερβολικής αύξησης βάρους και στη διατήρηση του φυσιολογικού του επιπέδου. Και αυτό συμβαίνει, διότι όταν ασχολείστε με τη σωματική δραστηριότητά σας, καίτε θερμίδες. Είναι απλό, όσο πιο έντονη είναι η δραστηριότητα σας, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε.

Και αν πλέον λόγω πανδημίας δεν μπορείτε να επισκεφθείτε το Fitnovation Gym στον Άλιμο όπως συνηθίζατε, τότε μπορείτε να επιλέξετε τη λύση της γυμναστικής στο σπίτι. Για να αποκομίσετε όλα εκείνα τα σημαντικά οφέλη της άσκησης, πρέπει να δείξετε συνέπεια στο πρόγραμμα γυμναστικής σας, το οποίο θα πρέπει να είναι τακτικό και στοχευμένο.

2. H άσκηση καταπολεμά τις χρόνιες παθήσεις και τις ασθένειες

Ανησυχείτε για τις καρδιακές παθήσεις σας; Ευελπιστείτε στη μείωση της υψηλής αρτηριακής σας πίεσης; Ανεξάρτητα από το τρέχον σωματικό βάρος σας, η άσκηση ενισχύει τη χοληστερόλη λιποπρωτεΐνη (HDL), της «καλής» χοληστερόλης και μειώνει όλα εκείνα τα ανθυγιεινά τριγλυκερίδια που εμφανίζονται στον οργανισμό μας. Η συνεχής άσκηση λοιπόν διατηρεί την ομαλή κυκλοφορία του αίματος, γεγονός που μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και επεισοδίων.

3. Η γυμναστική βελτιώνει τη διάθεσή σας

Χρειάζεστε μια συναισθηματική ανύψωση μέσα στη μέρα σας; Ή χρειάζεται να αποσυμπιέσετε το συσσωρευμένο σας άγχος μετά από μια κουραστική ημέρα; Μια γυμναστική ή ένας γρήγορος περίπατος μπορεί σίγουρα να σας βοηθήσει. Η σωματική δραστηριότητα διεγείρει διάφορες χημικές ουσίες του εγκεφάλου που μπορεί να σας κάνουν να αισθάνεστε πιο ευτυχισμένοι, πιο χαλαροί και λιγότερο ανήσυχοι για τα προβλήματα της καθημερινότητας.

4. Η άσκηση ενισχύει την ενέργειά σας

Μήπως η βόλτα στο σούπερμαρκετ ή οικιακές δουλειές σας φαίνονται κουραστικές; Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τη μυϊκή σας δύναμη και να ενισχύσει την αντοχή σας, ακόμα και στις καθημερινές σας δραστηριότητες. Η άσκηση παρέχει οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στους ιστούς σας και βοηθά το καρδιαγγειακό σας σύστημα να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Και όταν βελτιώνεται η υγεία της καρδιάς και των πνευμόνων σας, έχετε περισσότερη ενέργεια για να αντιμετωπίσετε τις καθημερινές δουλειές.

5. Η άσκηση προάγει ένα πιο υγιές πρόγραμμα ύπνου

Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα, να κοιμηθείτε καλύτερα και να βιώσετε έναν πιο βαθύ και ξεκούραστο ύπνο. Απλώς αποφύγετε την άσκηση λίγο πριν πέσετε για ύπνο, διότι η υπερένταση που μπορεί να αποκτήσετε να μην σας επιτρέψει να κλείσετε τα μάτια σας.

Διαβάστε τις ειδήσεις του TheNewspaper στο Google News

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber για πιο γρήγορη ενημέρωση
error: Content is protected !!