Από τη Σκόπελο στο Νοσοκομείο του Βόλου διακομίστηκε χθες το μεσημέρι ένα παιδάκι 2,5 ετών. αρχικά με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής το αγοράκι μεταφέρθηκε με ιδιωτικό πλοίο στο λιμάνι του Βόλου και από εκεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο “Αχιλλοπούλειο”. Σύμφωνα με πληροφορίες το αγοράκι κατάπιε ποσότητα χαπιών.





