ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όσα πρέπει να ξέρετε για τα τακάκια φρένων του αυτοκινήτου σας

preview

Τακάκια φρένων

 

Τα τακάκια φρένων είναι το πιο ευαίσθητο μέρος επαφής σε έναν μηχανισμό επιβράδυνσης, ανάμεσα σε κάθε έναν από τους περιορισμούς από τις πλάκες φρένων και τον κύλινδρο της δαγκάνας. Εστιάζοντας στην ποιότητα και την ανάπτυξη, η value δίνει το 98% της ευρωπαϊκής γκάμας οχημάτων με τη διορατικότητά της ως εξαιρετικός πάροχος στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, με ρυθμίσεις αφιερωμένες στη δευτερογενή πώληση. Κάθε φορά που ένα όχημα επιβραδύνει, το κύριο στοιχείο ασφαλείας σε ένα σύστημα πέδησης είναι μικρότερο από το εξωτερικό στρώμα ενός χεριού.

KEN 728X100 2

 

αν χρειάζεστε νέα τακάκια φρένων για το όχημά σας

Ο σημαντικότερος δείκτης για την απαίτηση νέων τακακιών φρένων είναι η υπόθεση ότι ακούτε ένα θόρυβο που τσιρίζει όταν πατάτε τα φρένα. Αυτό προκαλείται όταν τα τακάκια τρίβονται πάνω στο ρότορα, δημιουργώντας επαφή μετάλλου με μέταλλο. Αν υποθέσουμε ότι τα τακάκια των φρένων έχουν φθαρεί σοβαρά, δημιουργείται ένα στρογγυλό αποτύπωμα ή μια κοιλότητα στο ρότορα των φρένων. Υποθέτοντας ότι παρατηρείται αποτυπώματα στους ρότορες, τα τακάκια των φρένων σας έχουν φθαρεί σε σημείο που θα πρέπει να αντικατασταθούν εγκαίρως. Αποκτώντας το όχημά σας, μπορούμε να εξετάσουμε τους ρότορες και τα τακάκια για να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.

 

Πώς λειτουργούν τα τακάκια φρένων

 

Κάθε φορά που πατάω το πεντάλ του φρένου, ενεργοποιείτε έναν θάλαμο που στέλνει υγρό φρένων μέσω σωλήνων προς τις δαγκάνες. Οι δαγκάνες συνδέονται με τα μαξιλάρια των φρένων σας. Τα μαξιλάρια φρένων ασκούν πίεση στο ρότορα, η οποία συνδέεται άμεσα με κάθε τροχό. Αυτή η ένταση κάνει την επαφή που αναμένεται να επιβραδύνει ή να σταματήσει το όχημά σας .

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Φωτογραφία τακάκια φρένων από το antallaktikaonline.gr

 

Όταν ήρθε η ώρα να αλλάξετε. 

Δεν υπάρχουν αμετακίνητα πρότυπα σε αυτό το θέμα. Ένα μάτσο τακάκια φρένων μπορεί να αντέξει από κάπου μεταξύ 30.000 και 70.000 χιλιομέτρων – ενδεχομένως και περισσότερο. Αν ένας τόνος της οδήγησής σας γίνεται στον αυτοκινητόδρομο, θα μπορούσατε να παρατηρήσετε ότι τα τακάκια φρένων σας διαρκούν περισσότερο από ό,τι αν οδηγείτε περισσότερο σε υποβαθμισμένες περιοχές και σε πιο περιορισμένες διαδρομές.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι αστικές μετακινήσεις απαιτούν περισσότερες στάσεις και κινήσεις σε φανάρια, κυκλικούς κόμβους και διασταυρώσεις. – έτσι τα φρένα σας χρησιμοποιούνται σίγουρα πιο συχνά από ό,τι όταν ταξιδεύετε σε έναν αυτοκινητόδρομο.

Πώς να αλλάξετε.

Για να φτάσετε στα φρένα σας, θα πρέπει να αφαιρέσετε τους τροχούς σας. 

Σε περίπτωση που δεν έχετε τη δυνατότητα χρήσης ανυψωτικού μηχανήματος, τοποθετήστε το όχημά σας σε βάσεις γρύλου για να αφαιρέσετε κάθε έναν από τους τροχούς. 

 

Ακολουθεί ένας χρήσιμος οδηγός για το πώς να το κάνετε σωστά.  

Όταν είναι έτοιμο, μπορείτε επιτέλους να ξεκινήσετε τον πιο συνηθισμένο τρόπο για να βγάλετε τα μαξιλάρια σας.

Τα περισσότερα οχήματα χρησιμοποιούν μια δαγκάνα φρένων δύο τεμαχίων “drifting”, όπου θα πρέπει απλώς να εξαλείψετε ένα μέρος του κεντρικού σημείου του οχήματός σας για να φτάσετε στα μαξιλάρια. Σε περίπτωση που διαθέτετε “σταθερές” δαγκάνες, με κυλίνδρους στη μία ή την άλλη πλευρά του ρότορα, θα χρειαστεί πιθανότατα να αφαιρέσετε ολόκληρη τη δαγκάνα για να φτάσετε στα μαξιλάρια, εκτός αν υπάρχει πέρασμα στο πίσω μέρος των δαγκάνων. 

Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε συσκευή φυσητήρα κυλίνδρου, αυτή τη φορά έχετε την ευκαιρία να συσκευάσετε το έμβολο (ή τα έμβολα) χειροκίνητα. 

Μου αρέσει να σφηνώνω ένα κατσαβίδι ανάμεσα στα τακάκια και το ρότορα και να πιέζω τα τακάκια μέχρι ο κύλινδρος να γεμίσει επαρκώς. 

Αν υποθέσουμε ότι σκοπεύετε να το κάνετε αυτό, να είστε προσεκτικοί ώστε να μην χαράξετε το ρότορά σας (εκτός αν θέλετε να αντικαταστήσετε και αυτό, οπότε απλά στείλτε το).

error: Content is protected !!