Στην ουρά για παράπονα οι πελάτες της ALPHA BANK – Στη χειρότερη φάση από ποτέ η εξυπηρέτηση

4084458

Εκατοντάδες είναι καθημερινά τα παράπονα των κατόχων λογαριασμών στην τράπεζα ALPHA BANK, καθώς οι υπηρεσίες της αποδεκατίζονται, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να πραγματοποιηθούν σημαντικές τραπεζικές πράξεις, ακόμα και από το τηλεφωνικό κέντρο!

ken
ΜΥΛΩΝΑΣ ΝΕΟ

Είναι χαρακτηριστικό ότι για να εξυπηρετηθεί πελάτης της τράπεζας, θα πρέπει να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο περισσότερες από 60 (!) φορές, καθώς λόγω έλλειψης προσωπικού ή άλλων αιτιών, στη διάρκεια της αναμονής η κλήση τερματίζεται αναπάντεχα.

Οι κάτοχοι λογαριασμών δηλώνουν απογοητευμένοι και παράλληλα ανήσυχοι, καθώς τα σημάδια παρακμής είναι πλέον εμφανή σε μία από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες της χώρας.

Αναγνώστης του TheNewspaper.gr περιγράφει τον “γολγοθά” που ανέβηκε όταν του έκλεψαν την κάρτα του: «Μου έπεσε το πορτοφόλι και έπρεπε να πάω να ακυρώσω τις κάρτες μου για να μη γίνουν κακόβουλες συναλλαγές. Τηλεφωνούσα για περισσότερες από 3 ώρες στην τράπεζα, γεγονός που θα μπορούσε να έχει αποβεί μοιραίο για τα χρήματά μου. Περίμενα στη δήθεν σειρά μου και ξαφνικά, ένα λεπτό μετά, η κλήση τερματιζόταν. Προφανώς δε μπορώ να έχω εμπιστοσύνη σε μία τέτοια τράπεζα».

Την ίδια ώρα, λόγω παύσης λειτουργίας του ebanking, Βολιώτης υπέστη ζημία σε επιχειρηματική του δραστηριότητα. Όταν ζήτησε να του στείλουν μία βεβαίωση ότι δεν λειτουργούσε την επίμαχη περίοδο η ηλεκτρονική πλατφόρμα με υπευθυνότητα της τράπεζας για να το χρησιμοποιήσει σε πελάτη, αναγκάστηκε να περιμένει για περισσότερο από 2 μήνες, χωρίς αποτέλεσμα!

Διαβάστε τις ειδήσεις του TheNewspaper στο Google News
Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber για πιο γρήγορη ενημέρωση
 

error: Content is protected !!