Με επιτυχία διεξήχθη το Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Παιδική Λογοτεχνία και εκπαίδευση» στο πλαίσιο της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδηγήσεως την περασμένη Τρίτη 9/4. Αναφέρει η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Μαγνησίας κ. Αντωνίου Ελισάβετ:
«Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου είχαμε τη χαρά την Τρίτη το απόγευμα, 9/4/2024 να έχουμε κοντά μας την συγγραφέα – δασκάλα κα Εύη Γίτσα, η οποία μας μίλησε για την Δημιουργική γραφή και την Φιλαναγνωσία, αλλά και τον συγγραφέα ιστορικών βιβλίων και εκπαιδευτικό κ. Γιώργο Σύρο, ο οποίος μας τόνισε την αξία της Ιστορίας στην προσχολική ηλικία. Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία για όλους μας το ταξίδι στην Φιλαναγνωσία, στην Δημιουργική Γραφή και στην Ιστορία! Είχαμε επίσης την χαρά να είναι στην παρέα μας οι τόσο δημιουργικές συνάδελφοι νηπιαγωγοί, κα Γεωργία Μητσιάκη και κα Μαρία – Ευθαλία Ρινάκου (Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Σκοπέλου), οι οποίες μας παρουσίασαν την καλή πρακτική δανειστικής βιβλιοθήκης που υλοποιούν φέτος στο 1ο νηπιαγωγείο Σκοπέλου, μία βιωματική, καινοτόμο προσέγγιση για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας με τίτλο: «Αγαπώ το βιβλίο… παίζοντας». Εντυπωσιαστήκαμε από την ποικιλομορφία των υλικών που χρησιμοποιούν, όπως και με την πρωτοτυπία των ιδεών που εφαρμόζουν! Σας ευχαριστούμε όλους και όλες! Ήταν μία όμορφη και δημιουργική συνάντηση η οποία διοργανώθηκε από τις Συμβούλους Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας»






