Στιγμές αγωνίας ζούνε οι γονείς ενός κοριτσιού μόλις 3 ετών, το οποίο αντιμετωπίζει κρίση άσθματος και δύσπνοια. Οι γιατροί του Κέντρου Υγείας της Σκοπέλου, έκριναν ότι είναι αναγκαία η επείγουσα διακομιδή του κοριτσιού στο Νοσοκομείο του Βόλου.
Έτσι νωρίς το πρωί της Τρίτης στήθηκε επιχείρηση από το Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής για τη μεταφορά του παιδιού με πλωτό σκάφος του Λιμενικού. Στο λιμάνι αναμένει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για τη διακομιδή του κοριτσιού στο “Αχιλλοπούλειο”.





