Χιλιάδες είναι τα νεκρά ψάρια έχουν συγκεντρωθεί στο δίχτυ που έχει ήδη στηθεί στον Ξηριά για να αποτρέπει την εισροή τους στο Παγασητικό κόλπο. Μηχανήματα της περιφέρειας Θεσσαλίας επιχειρούν στο σημείο για να απομακρύνουν τους όγκους των νεκρών ψαριών. Οι εικόνες είναι σοκαριστικές και δείχνουν το μέγεθος της τεράστιας οικολογικής καταστροφής.
Η περιφερειακή ενότητα Μαγνησίας παρενέβη χωρίς δεύτερη σκέψη και άμεσα με τα συνεργεία της προκειμένου να συνδράμει ώστε γρήγορα να αντιμετωπιστεί το τεράστιο οικολογικό πρόβλημα που προέκυψε για τον Παγασητικό κόλπο. Εξάλλου και η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Άννα Μαρία Παπαδημητρίου από τη πρώτη στιγμή που ανέκυψε το μεγάλο αυτό πρόβλημα για την ευρύτερη περιοχή ενήργησε τάχιστα ώστε να συντονιστούν άμεσα όλοι οι αρμόδιοι φορείς και να «τρέξουν» όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την γρήγορη απομάκρυνση των όγκων των νεκρών ψαριών
Δείτε το βίντεο:







