Για έντονη δυσοσμία από τα νεκρά ψάρια στον Βόλο κάνουν λόγοι οι Βολιώτες σε πολλές περιοχές και ειδικά στο κέντρο της πόλης. Σε αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρουν ότι η δυσοσμία είναι μεγάλη και κρατούν κλειστά παράθυρα των κατοικιών τους.





