ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Ο Αχιλλέας Μπέος πέταξε στους μαθητές ανθοδέσμη στον αγιασμό των σχολείων [βίντεο]

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Μία ανθοδέσμη πέταξε στους μαθητές του ΕΠΑΛ Αγριάς ο Δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος μετά το πέρας του αγιασμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Οι μαθητές υποδέχθηκαν με χαμόγελα αυτήν την κίνηση του Δημάρχου Βόλου, ζητώντας να την πετάξει προς το μέρος τους.

Δείτε βίντεο: