ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Γέμισε νερά το Νοσοκομείο Βόλου – Με κουβάδες μαζεύουν τη βροχή που πέρασε από την οροφή

Δημοσίευση

ΜΑΡΙΑΡΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ / THENEWSPAPER.GR

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Η έντονη βροχόπτωση που πέφτει στον Βόλο το απόγευμα του Σαββάτου δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στο Νοσοκομείο της πόλης.

Σύμφωνα με όσα καταγράφει αποκλειστικά το THE NEWSPAPER, από νωρίς το απόγευμα ο κεντρικός διάδρομος της Παθολογικής κλινικής στον 7ο όροφο του “Αχιλλοπουλείου” έχει γεμίσει με νερά από την καταιγίδα. Το προσωπικό της βάρδιας συγκεντρώνει τις ποσότητες νερού που περνούν από το ταβάνι σε κουβάδες, προκειμένου να μην σημειωθεί πλημμυρίσει το εσωτερικό της κλινικής.

Ίδια περίπου εικόνα και στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του τοπικού νοσηλευτικού ιδρύματος.

Τα προβλήματα λόγω βροχόπτωσης δεν εμφανίζονται πρώτη φορά στο Νοσοκομείο. Και σε προηγούμενες έντονες καταιγίδες, κλινικές και εγκαταστάσεις του “Αχιλλοπουλείου” έχουν υποστεί ζημιές λόγω πλημμύρας.