ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Ασαφής Ανδρουλάκης από τη Μαγνησία για το εμβόλιο της ευλογιάς: «Ό,τι πούνε οι επιστήμονες» [βίντεο]

Δημοσίευση

ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΟΣ / THENEWSPAPER.GR

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Τη θέση του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής για το κρίσιμο ζήτημα της ευλογιάς των αιγοπροβάτων που πλήττει τη Θεσσαλία, διατύπωσε από τον Ριζόμυλο Μαγνησίας ο πρόεδρος του κόμματος Νίκος Ανδρουλάκης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του σε κτηνοτροφική μονάδα που έχει τεθεί σε καραντίνα λόγω επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.

Αφού ενημερώθηκε από τους κτηνοτρόφους και τις τοπικές κτηνιατρικές αρχές για την πορεία της νόσου και το πρόγραμμα εμβολιασμού που εφαρμόζεται στην περιοχή, ο κ. Ανδρουλάκης έκανε λόγο για την ανάγκη ψύχραιμης και υπεύθυνης αντιμετώπισης του ζητήματος.

Σε δήλωσή του τόνισε:
«Η άποψή μας –όπως και στην περίπτωση της πανδημίας του κορονοϊού– είναι ότι οι υπεύθυνοι και οι επιστήμονες πρέπει να ενημερώσουν σωστά τους κτηνοτρόφους για το πώς πρέπει να χειριστούν το εμβόλιο της ευλογιάς. Εμείς θα σταθούμε με υπευθυνότητα στις κεντρικές επιλογές, όπως κάναμε και τότε. Είμαστε μια υπεύθυνη δύναμη».