Ένταση σημειώθηκε λίγο μετά την ολοκλήρωση του συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη για τη συμπλήρωση τριών ετών από την τραγωδία στα Τέμπη.
Τα επεισόδια εκδηλώθηκαν έξω από το ΥΜΑΘ, με την οδό Αγίου Δημητρίου να μετατρέπεται σε εστία έντασης.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, άτομα αγνώστων στοιχείων έσυραν κάδους απορριμμάτων στο οδόστρωμα, ενώ ένας από αυτούς παραδόθηκε στις φλόγες.
Πηγή: ieidiseis.gr





