ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Αποχώρησε ο Νίκος Παπαπέτρος από την εκδήλωση απολογισμού της Περιφερειακής αρχής Θεσσαλίας στον Βόλο

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Αποχώρησε ο επικεφαλής της «Συμμαχίας για τον Βόλο» κ. Νίκος Παπαπέτρος από την σημερινή εκδήλωση της Περιφερειακής αρχής Θεσσαλίας με θέμα τον απολογισμό των πεπραγμένων στις Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων για το έτος 2025, εκφράζοντας με τον τρόπο αυτό την δυσαρέσκειά του για την συμμετοχή στο πάνελ του Αντιδημάρχου Βόλου Ανδρέα Ζέρβα.

Σε δήλωσή του ο κ. Παπαπέτρος τόνισε: 

Άκουσα με ενδιαφέρον από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Δημήτρη Κουρέτα τον απολογισμό του 2025, τον οποίο επικροτώ και στηρίζω, όπως επίσης τις επιμέρους παρατηρήσεις της προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Χρύσας Τσαγανού. Ωστόσο, στην συνέχεια επέλεξα να αποχωρήσω από την εκδήλωση, όπως είχα προαναγγείλει, όχι για λόγους αντιπαράθεσης προς την Περιφερειακή αρχή – το αντίθετο μάλιστα – αλλά επειδή δεν επιθυμώ να νομιμοποιήσω διά της παραστάσεώς μου την συμμετοχή του εκπροσώπου του Δήμου Βόλου και ειδικά του Αντιδημάρχου Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, δεδομένου ότι η παρούσα δημοτική αρχή έχει επιδείξει τοξική συμπεριφορά καιχαρακτηριστική αδράνεια στην αντιμετώπιση των συνολικών προβλημάτων του Βόλου, ιδιαιτέρως δε στηνλήψη μέτρων αντιπλημμυρικής προστασίας στην πόλη, που ήταν και το κύριο ζήτημα της παρουσίασης. 

Η εκτίμηση εμού προσωπικά και των συνεργατών μου στα πρόσωπα του Περιφερειάρχη και των Αντιπεριφερειαρχών δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση.