Παρουσία πλήθους πιστών τελέστηκε σήμερα η Ακολουθία της Μεγάλης Τρίτης στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Βόλου, με τον δήμαρχο Βόλου Αχιλλέα Μπέο να δίνει το «παρών».
Ο κ. Μπέος παραβρέθηκε στον ναό συνοδευόμενος από συνεργάτες του, συμμετέχοντας στη θρησκευτική κατάνυξη των ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας. Κατά τη διάρκεια της ακολουθίας, επικράτησε κλίμα ευλάβειας, με τους πιστούς να παρακολουθούν με συγκίνηση τα τροπάρια της ημέρας.
Η παρουσία του δημάρχου εντάσσεται στο πλαίσιο των επαφών του με την τοπική κοινωνία και της συμμετοχής του σε σημαντικές θρησκευτικές εκδηλώσεις της πόλης, σε μια περίοδο με έντονο συμβολισμό για την Ορθοδοξία.











