Στιγμές αγωνίας αλλά και… τοπικού ενδιαφέροντος εκτυλίχθηκαν στο τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» του ΑΝΤ1, όταν στο ποσό των 400 ευρώ τέθηκε ερώτηση που αφορούσε άμεσα τον Βόλο.
Η παίκτρια κλήθηκε να απαντήσει στο ερώτημα: «Ποια πόλη έχει τον μεγαλύτερο πληθυσμό;», με τις επιλογές να είναι η Αλεξανδρούπολη, η Δράμα, η Καβάλα και ο Βόλος.
Αν και αρχικά δίστασε, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τη βοήθεια 50-50, περιορίζοντας τις επιλογές σε δύο. Η διαδικασία αυτή φάνηκε να την αποφορτίζει, καθώς τελικά επέλεξε τον Βόλο ως σωστή απάντηση, επιβεβαιώνοντας τις γνώσεις της και εξασφαλίζοντας τα 400 ευρώ.

Η συγκεκριμένη ερώτηση προκάλεσε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, ιδιαίτερα όσων έχουν σύνδεση με τη Μαγνησία, με τον Βόλο να «κερδίζει» τη θέση της μεγαλύτερης πόλης ανάμεσα στις τέσσερις επιλογές.





