Παρουσία του Δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου, του Υπουργού Υποδομών, Χρίστου Δήμα, τοπικών βουλευτών αλλά και μελών της Δημοτικής Αρχής, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της γέφυρας του Αλιγαρορέματος.
Σε δηλώσεις του, ο Δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος ευχαρίστησε την κυβέρνηση και προσωπικά τον κ.Δήμα για την κατασκευή της γέφυρας.
Δείτε εικόνες:
















