ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Υπάλληλος έπεσε στο κενό από τον 2ο όροφο και σκοτώθηκε

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Σε κατάσταση συναγερμού τέθηκαν οι αρχές το πρωί της Δευτέρας (20/4), μετά από ένα σοκαριστικό περιστατικό που εκτυλίχθηκε στο υπουργείο Τουρισμού.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, υπάλληλος ηλικίας 51 ετών του υπουργείου Τουρισμού έπεσε στο κενό από τον 2ο όροφο του κτηρίου επί της Αμαλίας 12.
Οι πρώτες μαρτυρίες αναφέρουν ότι η υπάλληλος φέρεται να άνοιξε το παράθυρο και να έκανε τη βουτιά θανάτου.
Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.
Οι Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο αυτοχειρίας.

Πηγή: ieidiseis.gr