Το Μέγαρο Μαξίμου ήταν η πρώτη στάση για το πρίγκιπα Αλβέρτο του Μονακό, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στη χώρα μας.
Τον Αλβέρτο συνοδεύουν συνεργάτες του.
Ο Πρωθυπουργός περίμενε τον πρίγκιπα στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου έκατσαν στο τραπέζι μαζί με τον ΥΠΕΞ, Γιώργο Γεραπετρίτη.
Στη συνέχεια ο πρίγκιπας Αλβέρτο κατευθύνθηκε προς το Προεδρικό Μέγαρο, όπου είχε συνομιλία με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα.
Πηγή: ieidiseis.gr





