Στο Μέγαρο Μαξίμου οι Κυριάκος Μητσοτάκης και Εμανουέλ Μακρόν μετά την επίσκεψη στη φρεγάτα «Κίμων», στο λιμάνι του Πειραιά.
Λίγο μετά τις 11.30 ο Πρωθυπουργός υποδέχτηκε τον Εμανουέλ Μακρόν, όπου οι δύο ηγέτες θα παραστούν στην υπογραφή της Συμφωνίας Στρατηγικής Σχέσης για τη συνεργασία στην ασφάλεια και στην άμυνα του 2021, που περιλαμβάνει ρήτρα αμοιβαίας αμυντικής συνδρομής σε περίπτωση που θα απειληθεί η κυριαρχία των συμβαλλομένων μερών.
Μετά τις υπογραφές θα ακολουθήσουν κοινές δηλώσεις προς τα μέσα ενημέρωσης.
Το απόγευμα, στις 16:00, οι δύο πλευρές θα μεταβούν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου θα απευθύνουν χαιρετισμό στο Ελληνογαλλικό Επιχειρηματικό Forum, το οποίο θα διεξαχθεί στον «Θόλο».
Περισσότερα σε λίγο
Πηγή: ieidiseis.gr





