Επίσκεψη στην οδό Βασιλίσσης Όλγας πραγματοποίησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να επιθεωρήσει τα έργα ανάπλασης που έγιναν στην περιοχή.
Το newsletter του iEidiseis καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ.
Ο πρωθυπουργός βρέθηκε στο σημείο μαζί με την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, πραγματοποιώντας αυτοψία στον χώρο, ο οποίος έχει μετατραπεί πλέον σε ζώνη ήπιας κυκλοφορίας. Εκεί ήταν και ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Η ανάπλαση περιλαμβάνει εκτεταμένη πεζοδρόμηση, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση της προσβασιμότητας και της εικόνας της περιοχής.
Πηγή: ieidiseis.gr





