ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Επίσκεψη Μητσοτάκη στα έργα ανάπλασης της Βασιλίσσης Όλγας – Μαζί του η Μενδώνη και ο Μπακογιάννης

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Επίσκεψη στην οδό Βασιλίσσης Όλγας πραγματοποίησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να επιθεωρήσει τα έργα ανάπλασης που έγιναν στην περιοχή.
Το newsletter του iEidiseis καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ.

Ο πρωθυπουργός βρέθηκε στο σημείο μαζί με την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, πραγματοποιώντας αυτοψία στον χώρο, ο οποίος έχει μετατραπεί πλέον σε ζώνη ήπιας κυκλοφορίας. Εκεί ήταν και ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Η ανάπλαση περιλαμβάνει εκτεταμένη πεζοδρόμηση, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση της προσβασιμότητας και της εικόνας της περιοχής.

Πηγή: ieidiseis.gr