Έντονη αντίδραση της Δημοτικής Αρχής Βόλου προκάλεσαν περιστατικά βανδαλισμού που σημειώθηκαν στη μεγάλη αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου, κατά τη διάρκεια φοιτητικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε έπειτα από σχετική παραχώρηση του χώρου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Βόλου, ομάδα ατόμων προχώρησε σε αναγραφή συνθημάτων και ρύπανση του χώρου, προκαλώντας φθορές στη δημοτική περιουσία. Η Δημοτική Αρχή καταδικάζει το περιστατικό, κάνοντας λόγο για «αήθη και επονείδιστη πράξη» που, όπως επισημαίνει, δεν δείχνει σεβασμό ούτε προς τον χώρο ούτε προς τους πολίτες.
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι οι συγκεκριμένες ενέργειες αλλοιώνουν τον χαρακτήρα ενός δημόσιου χώρου που ανήκει σε όλους τους δημότες, ενώ γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στη συμπεριφορά των δραστών, τους οποίους ο Δήμος χαρακτηρίζει ως εκφραστές αντικοινωνικής νοοτροπίας.
Παράλληλα, ο Δήμος Βόλου απευθύνει κάλεσμα προς τους πολίτες, τους τοπικούς φορείς και τις δημοτικές παρατάξεις να καταδικάσουν το περιστατικό και να αντιδράσουν απέναντι σε ανάλογες πρακτικές βανδαλισμού δημόσιων χώρων.
Το συμβάν έρχεται να επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση γύρω από την προστασία της δημόσιας περιουσίας και τη χρήση δημοτικών εγκαταστάσεων για κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις.





