ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Θεσσαλονίκη: Νοσηλευτής κακοποίησε 16χρονο – Καταγγελία

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Νοσηλευτής καταγγέλλεται για άσκηση σωματικής βίας σε βάρος 16χρονου κατά τη διαδικασία σωματικού ελέγχου, πριν την εισαγωγή του για νοσηλεία σε ίδρυμα στη Θεσσαλονίκη.
Την  καταγγελία έκανε η μητέρα του ανήλικου για το περιστατικό, που σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (13/5), στην παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου.

Η καταγγέλλουσα έκανε μήνυση, αναφέροντας ότι εντόπισε σημάδια στο χέρι και στον λαιμό του παιδιού της, όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ, σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ.
Ο 47χρονος νοσηλευτής συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και παραπέμφθηκε να δικαστεί για απλή σωματική βλάβη στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.

Πηγή: ieidiseis.gr